Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

اصغر جعفری‌روحی در رابطه با حادثه رخ داده در کیلومتر ۷۵ اتوبان زنجان - تهران، اظهار کرد: شامگاه دیروز (۲ مهرماه) بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با پل هوایی واقع در اتوبان زنجان - تهران، پل بر روی دو خودروی تریلر و پراید سقوط کرد.

وی با بیان اینکه در حادثه سقوط پل هوایی در کیلومتر ۷۵ جاده زنجان - تهران یک آقای ۵۵ ساله جان خود را از دست داد، افزود: گفتنی است در این حادثه ۶ نفر (۳ آقا و ۳ خانم) نیز مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول در رابطه با اعزام آمبولانس به محل حادثه، تصریح کرد: سه کد آمبولانس غزال، ریلی و بهارستان در ساعت ۱۹:۲۵ دیروز به محل حادثه برای امدادرسانی به مصدومان اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با اشاره به انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی برای مصدومان حادثه سقوط پل هوایی، ادامه داد: مصدومان پس از اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی به بیمارستان بوعلی خرم‌دره منتقل شدند.

جعفری‌روحی با بیان اینکه اتوبان زنجان - تهران حدود ۲ ساعت به دلیل حادثه رخ داده مسدود شده بود، خاطرنشان کرد: تردد خودروها از مسیر کند رو مجتمع غزال انجام می‌شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: زنجان پل هوایی پل هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک

ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از فوت یک نفر و مصدوم شدن ۹ نفر دیگر در حادثه سقوط مینی بوس به دره خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت  ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره