Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور وررئیس سازمان برنامه وبودجه کشور عصر امروزپنجشنبه سوم مهرماه از طریق کرمانشاه وارد استان ایلام می شود

آیت قیصربیگی مدیر کل روابط عمومی استانداری در گفتگو با برنا اظهار کرد : این سفر که به دعوت قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام انجام می شود حامل دستاوردهای ممتاز و قابل توجهی برای استان خواهد بود که در تفاهم نامه های متعدد مابین استانداری ایلام و سازمان‌ برنامه و بودجه کشور تحقق خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه به زمان سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و هیئت همراه به استان اشاره کرد و گفت: دکتر نوبخت به همراه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، رئیس بنیاد مسکن کشور و جمعی دیگر از مسئولان ارشد کشوری عصر روز پنجشنبه سوم مهرماه از طریق کرمانشاه وارد استان می شود و مورد استقبال رسمی قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام قرار خواهد گرفت و در بدو ورود دو کارخانه مهم استان؛ فولاد گستر آتنا و کوشاب غرب را در شهرستان چرداول افتتاح خواهد کرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام از دیگر برنامه های سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در استان گفت و تصریح نمود: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام، بازدید از بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام، حضور در نشست مشترک اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی استان و کلنگ زنی مسکن محرومین از دیگر برنامه های مهم دکتر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و هیئت همراه به استان است که در روز جمعه چهارم مهرماه صورت خواهد پذیرفت. 

قیصربیگی در پایان از تفاهم نامه های مهم مابین استانداری ایلام و سازمان برنامه و بودجه کشور در این سفر خبر داد و گفت: از جمله مهمترین این تفاهم نامه ها اختصاص اعتبارات قابل توجه و کم نظیر به طرح های جهش تولید استان و پروژه های مهم استان که در یک سال آخر دولت قابلیت اتمام دارند، است که انشاءالله جزئیات این خبرخوب در نشست مشترک روز جمعه اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی استان اعلام خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنامه ایلام معاون رئیس رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور معاون رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور جزئیات برنامه‌های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، "روح‌الله دهقانی فیروزآبادی" معاون علمی و فناوری رئیس جمهور روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز ملی هوش مصنوعی که سال گذشته تاسیس شد، کارور هوش مصنوعی که به زودی تاسیس خواهد شد تحت عنوان شرکت تقریبا خصوصی که زیرساخت‌های پردازشی و زیرساخت‌های داده‌ای و زیرساخت‌های کتابخانه‌های بزرگ را برای بحث هوش مصنوعی فراهم می‌کند. اینها ابزارهای کمک کننده جریان کاربردی سازی هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف پزشکی، سلامت، ارتباطات، شهرهوشمند و مالی و غیره است.

وی افزود: با تمرکزی که معاونت علمی و مرکز ملی هوش مصنوعی و شخص رئیس جمهور در موضوع هوش مصنوعی دارند پیش بینی ما این است که سال ۱۴۰۳ سال پرباری از نظر عملیاتی و اجرایی شدن کارهای اجرایی و کاربردی است و این کارها کمک می‌کند که کشور از نظر رتبه کاربرد هوش مصنوعی ارتقا پیدا کند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بیان کرد: تولید علوم عموما به بحث مقالات علمی و تعداد مقالاتی که منتشر می‌شود و همچنین ضریب تاثیر مقالات ارجاع داده می‌شود. اینکه بتوانیم آنچه که در مقالات‌مان منتشر می‌شود را پای کاربرد بیاوریم نیازمند یکسری سخت‌افزارها پیشرفته و عملیات اجرایی و یکسری تنظیم‌گری‌ها برای استفاده است.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • دستاوردهای سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • ویدیو/ رئیسی در سریلانکا؛ تبادلات فرهنگی بین دو کشور در اوج
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی