Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، کیانوش جهانپور با اعلام این مطلب، گفت: گام بعدی پس از امضا و ارسال توافقنامه، تامین پیش پرداخت لازم تا ۱۸ مهر (۹ اکتبر ۲۰۲۰) است که قاعدتا بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نسبت به تامین این مرحله اقدام خواهد کرد. همچنین در راستای دستور نمکی وزیر بهداشت در جهت استفاده از منابع ارزی کشورمان در برخی کشورهای آسیایی، هماهنگی ها و مذاکرات متعددی با وزارت امور خارجه و طرف خارجی به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: اتحادیه بین المللی واکسن به منظور برجسته کردن ابعاد بین المللی خرید واکسن کووید۱۹، فهرستی از دولت های مشارکت کننده در ساز و کار کواکس را منتشر کرده که جمهوری اسلامی ایران نیز یکی از این کشورها است.  

سخنگوی سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: برای سلامت انسان ها به دور از هرگونه تبعیض و یکسونگری و تحریم ظالمانه، نگاه علمی به مدیریت پاندمی، اولویت سلامت، مشارکت مردم، مسوولیت مشترک و همکاری بین بخشی و بین المللی، رویکرد همه جانبه، توجه به مولفه ها و آثار اجتماعی و اقتصادی بیماری و همچنین تعهد حکومت ها و رهبران کشورها، مهمترین ابزار مقابله جهانی با پاندمی کرونا است.

جهانپور یادآور شد: در راه مقابله با کرونا، فعالان عرصه سلامت از بهورزان و مراقبان سلامت تا پرستاران، پیراپزشکان و پزشکان و همه کارکنان سلامت، بعنوان خط مقدم دفاع از سلامت عمومی، بیشترین فشار را متحمل شدند و باید در مقابل ایثار و جانفشانی همه مدافعان سلامت به ویژه شهدای عزیزی که جان خویش را فدای سلامت مردم کردند، تعظیم کنیم.

 بنابر اعلام وبدا، وی گفت: تلاش همگانی در عرصه تولید واکسن کووید۱۹ و دسترسی همزمان، عادلانه و به دور از تبعیض به واکسن های احتمالی که توسط ساز و کار کواکس با مشارکت سازمان جهانی بهداشت، اتحادیه جهانی واکسن و سایر نهادهای بین المللی مدیریت می شود و پیوستن جمهوری اسلامی ایران به این ساز و کار در کنار بیش از ۱۸۰ کشور جهان، درس دیگری در پاندمی کرونا است که برای مقابله با مشکلات جهانی، راهی به جز همکاری و مشارکت جهانی وجود ندارد.

پربیننده ترین کرونا را در ۱۵ ثانیه‌ نابود کنید میزان ابتلا کرونا در تهران۲برابر شده است کجا می‌توانیم آزمایش کرونا بدهیم؟ آخرین آمار کرونا در ایران (۱۳۹۹/۷/۱) این حالات یعنی کودک شما حساسیت غذایی دارد!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کیانوش جهانپور واکسن کووید۱۹ بانک مرکزی وزیر بهداشت منابع ارزی کیانوش جهانپور ویروس کرونا واکسن کرونا کووید ۱۹ قیمت واکسن قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی

جمعی از وزرای و معاونان رئیس جمهور پس از پایان جلسه این هفته هیات دولت چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور در جمع خبرنگاران، پاسخگوی پرسش های آنها بودند.

دریافت 150 MB

خبرنگار: محسن فرامرزی/ تصویربردار و تدوینگر: مجتبی هادوی

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی