Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به نقش کادر درمانی در رسیدگی به بیماران کرونایی گفت: مدافعان سلامت در برابر کرونا از جان مایه می‌گذارند و در این زمینه ارزش‌های مادی معنا ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی صبح امروز در همایش تجلیل از مدافعان سلامت استان بوشهر با اشاره به جایگاه جهاد در راه خدا اظهار داشت: بیشترین هدف جهاد به تعبیر قرآن کریم ایثارگری و فداکاری در راه خدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه جهاد دارای ابعاد گوناگون است تصریح کرد: جهاد و ایثارگری با اموال، جان، اعتبار و شخصیت حقیقت مجاهدت و فداکاری است؛ در واقع انسانی که در راه خدا فداکاری و ایثارگری می‌کند جهاد محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام دشتی با بیان اینکه کادر درمانی در بیمارستان‌ها و پزشکان در جامعه توجه ویژه‌ای به مسائل مذهبی، دینی و شرعی دارند گفت: پزشکان و کادر درمانی در همه سطوح در عرصه رسیدگی به بیماران جان‌فشانی کردند که برخی از آنان جان خود را از دست دادند و شهید شدند.

وی، با بیان اینکه خداوند در عرصه جهاد یک محیط آزمایش فراهم می‌کند تصریح کرد: گاهی میدان مجاهدت عرصه  جنگ تحمیلی در 8 سال دفاع مقدس است و برخی اوقات در دیگر عرصه‌ها است که میدان آزمایش الهی محسوب می‌شود و انسان‌های گوناگونی در این میدان مورد آزمایش الهی قرار می‌گیرند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه در محیط با آرامش و آسایش بسیاری از کسان مدعی مجاهدت در راه خدا دارند گفت: در جنگ 8 ساله دفاع مقدس کسانی حضور یافتند که از نظر خداوند متعال ایده‌آل بودند.

آیین تجلیل از تولیدکنندگان برتر استان بوشهر در هفته دفاع مقدس برگزار شد+تصاویر سپاه استان بوشهر 2500 بسته معیشتی و نوشت‌افزار میان نیازمندان توزیع می‌کند آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در استان بوشهر به روایت تصاویر

دشتی، به عرصه جبهه سلامت در برابر بیماری کرونا پرداخت و با بیان اینکه  کادر درمانی در رسیدگی به بیماران کرونایی خدمات ارزشمندی ارائه کردند افزود: پزشکان، کادر درمانی و مدافعان سلامت در برابر کرونا از جان مایه می‌گذارند و در این زمینه ارزش‌های مادی معنا ندارد.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه کادر درمانی خدمت عاشقانه به بیماران کرونایی می‌کنند افزود: پزشکان، پرستاران، متخصصان علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی، پیراپزشکان و دیگر گروه‌های کادر درمانی با تلاش بی‌وقفه خود برای جلوگیری از  مرگ و میرهای ناشی از بیماری کرونا جان‌فشانی و ایثارگری می‌کنند.

وی، عرصه رسیدگی به بیماران کرونایی را یک جبهه نورانی در راه باری‌تعالی دانست و تاکید کرد: کادر درمانی که در این راه جان خود را از دست می‌دهند همانند رزمندگان 8 سال دفاع مقدس که در  دفاع از کیان ایران اسلامی به درجه شهادت نائل شدند شهید هستند چون در راه دفاع از سلامت جامعه جانفشانی و ایثارگری می‌کنند.

در این آئین از خانواده شهدای سلامت و جمعی از کارکنان بهداشت و درمان استان ‌بوشهر تقدیر شد.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماران کرونایی رسیدگی به بیماران سلامت در برابر کادر درمانی مدافعان سلامت استان بوشهر راه خدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس عبادی گفت: ۲۱ هزار نفر از پرستاران که بخش عمده آنها در دوران کرونا نیرو‌های طرحی بودند، استخدام شده اند و در حال حاضر جذب پرستاران در مراکز درمانی در اولویت وزارت بهداشت است .

 


وی با بیان اینکه تعداد محدودی از پرستارانی که در مناطقی که مجوز استخدام در آنها وجود ندارد، برای جذب باقی مانده‌اند ، افزود: در حال حاضر، ۲۰۹ هزار کادر درمان اعم از پرستار، اتاق عمل، هوشبری، بهیار و کمک پرستار در مراکز درمانی وزارت بهداشت، بخش خصوصی، تأمین اجتماعی و نیرو‌های مسلح مشغول خدمت هستند.
معاون پرستاری وزارت بهداشت همچنین از تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران خبر داد و گفت: این لایحه دارای ۳۱ ماده است که یک ماده آن به جذب پرستارانی که بحران‌هایی مانند کرونا، در خدمت نظام سلامت هستند، اختصاص دارد و امیدواریم با تصویب آن در مجلس بتوان اقدامات موثرتری برای این قشر زحمتکش برداریم.
عبادی با بیان اینکه کمبود نیروی پرستاری یکی از چالش‌های جهانی است، افزود: با افزایش پذیرش دانشجویان پرستاری در دانشگاه‌ها و تسهیلاتی که برای استخدام و تبدیل وضعیت آنها در حال انجام است، چنانچه قانونگذار از این بابت به نظام سلامت کمک کند، امیدوار خواهیم بود تا چند سال آتی مشکل کمبود پرستار در کشور کاهش یابد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم