Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@03:28:30 GMT

کاهش نسبی دما و بارندگی در سواحل خزر

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۳۷۴۲

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی و خروجی مدل ها طی چهار روز آینده در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال غرب در بعضی ساعات بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: از اواخر وقت یکشنبه، ششم و دوشنبه هفتم مهرماه، کاهش نسبی دما در نوار شمالی و بارندگی و وزش باد در استان های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه در سه روز آینده در منطقه زابل در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود، گفت: در سایر مناطق کشور در روزهای آینده پدیده قابل توجهی نخواهیم داشت.

ضیاییان همچنین به پیش بینی وضعیت جوی پایتخت پرداخت و گفت: امروز پنج شنبه، سوم مهرماه، آسمان تهران صاف تا کمی ابری و گاهی با وزش باد همراه و دمای هوا بین ۲۱ و ۳۱ درجه سانتیگراد متغیر است.

وی ادامه داد: فردا، جمعه چهارم مهرماه نیز آسمان تهران صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد پیش بینی شده و دمای هوا بین ۲۱ و ۳۲ درجه سانتیگراد متغیر است. در روز شنبه نیز دمای هوا مانند روز جمعه صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد خواهد بود. دمای هوا نیز بین ۲۱ تا ۳۲ درجه سانتیگراد است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: اما در روز یک شنبه، ششم مهرماه کمی از دمای هوا کاسته شده و پیش بینی تغییرات دمایی بین ۲۲ تا ۲۹ درجه سانتیگراد است.

منبع: الف

کلیدواژه: درجه سانتیگراد دمای هوا پیش بینی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد

به گزارش خبرنگار مهر، میترا یاوری، صبح جمعه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت: برای امروز بارش باران در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب، شمال غرب و مرکز استان پیش بینی می‌شود که این بارندگی‌ها شدید نمی‌باشد.

وی، با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه رفسنجان با ۸ و نیم میلی متر ثبت شده است افزود: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان منوجان با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین منطقه استان کرمان بوده است.

یاوری، تصریح کرد: حداقل دمای امروز شهر کرمان ۹ درجه سانتیگراد می‌باشد که در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

کد خبر 6088941

دیگر خبرها

  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید
  • پیش بینی افزایش دمای هوا در مازندران
  • تداوم باد و باران در کشور
  • کاهش دمای هوا در استان
  • هشدار هواشناسی؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها