Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: تاکنون 300 ورزشکار شهید رشته‌های مختلف ورزشی با همکاری هیات‌ها و سمن های مردم نهاد در شهرستان‌ها و روستاهای استان شناسایی شده‌اند که این کار فرهنگی و ارزشی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ;علیشاهی در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه تخصصی هشت سال دفاع مقدس اداره ورزش و جوانان استان ایلام کهبا حضور سلمانی دشتکی استاندار ‌، سردار شاکرمی فرماندهی سپاه استان برگزار  شد اظهارکرد: با تلاش  سمن های جوانان زیر مجموعه ورزش وجوانان تا کنون نزدیک به۳۰۰ شهید ورزشکار استان ایلام شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت :شهدای ورزشکار الگوهای برجسته ایی برای ورزشکاران و جوانان هستند و این اداره کل در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای ورزشکار هر ساله بمناسبت گرامیداشت واقعه زمین چمن فوتبال که در آن جوانان ورزشکار ناجوان مردانه مورد حمله قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند مراسم باشکوهی برگزار مینماید .

در این نمایشگاه علاوه بر دستاوردهای ورزشی ، عمرانی و امور جوانان تصاویر شهدای ورزشکار زمین چمن فوتبال ۲۳ بهمن ۶۵ چوار در جهت حفظ آثار و ارزش‌های شهدای والامقام ورزشکار هشت سال دفاع مقدس باهدف زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا در دل مردم نصب گردید .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایلام سمن شهید ورزشکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی

۲۳ میلیارد تومان پاداش نقدی به مدال آوران کشتی در سال ۱۴۰۲ پرداخت شد.

به گزارش مشرق، در مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ توسط رئیس محترم جمهور،‌ مبلغ ۲۳ میلیارد تومان پاداش به مدال آوران کشتی کشور اختصاص یافت.

این پاداش با توجه به مدال آوری کشتی گیران آزاد و فرنگی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رقابت های آسیایی و جهانی بود که به آن‌ها تعلق گرفت.

فدراسیون کشتی بلافاصله پس از دریافت این پاداش از وزارت ورزش و جوانان، پاداش هر مدال آور را بر اساس رتبه بندی تعیین شده، به حساب آن‌ها واریز کرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • ببینید | بدرقه صدای فراموش‌نشدنی ورزش
  • دانش‌آموزان و کودکان قربانیان اصلی جنایات اسرائیل هستند
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در ایلام
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد