Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا زینب علم روز پنجشنبه در نشست با دهیاران بخش مرکزی بمپور اظهارداشت: ایجاد کارگاه‌های مختلف و همچنین بازارچه فروش محصولات روستاییان شامل فروش محصولات کشاورزی از مهمترین برنامه‌های دهیاران است بطوریکه با راه‌اندازی این کارگاه‌ها زمینه اشتغالزایی و توسعه روستا فراهم می‌شود.

وی افزود: در همین راستا تا کنون چندین کارگاه خیاطی و سوزن دوزی برای زنان سرپرست خانوار در بخش مرکزی بمپور ایجاد شده که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعداد این کارگاه‌ها درحال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار مرکزی بمپور گفت: با توجه به درخواست بانوان نسبت به برگزاری کلاس‌های خیاطی و سوزن دوزی بزودی دوره‌های رایگان آموزش سوزن دوزی و همچنین خیاطی در تعدادی از روستاهای بخش مرکزی برگزار خواهد شد.

وی افزود: توجه به ظرفیت‌های روستاها و استفاده از این ظرفیت‌ها می‌تواند اقدام مناسبی در راستای چرخه تولید باشد بطوریکه اگر زمینه حمایت روستاییان در بخش تولیدات در دستورکار تمامی دستگاها قرار گیرد شاهد اتفاقات خوبی در کشور خواهیم بود.

به گزارش ایرنا شهرستان بمپور در ۲۵ کیلومتری ایرانشهر و این شهرستان در فاصله ۳۴۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر ترانزیتی چابهار، زاهدان- میلک و چابهار - بم واقع شده است.

برچسب‌ها جهش تولید اشتغال زایی توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهش تولید اشتغال زایی توسعه روستایی جهش تولید اشتغال زایی توسعه روستایی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ تراز منابع و مصارف تأمین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی گفت: در سال ۱۴۰۲ اقدامات خوبی در زمینه‌ی اشتغال‌زایی، راه‌اندازی کارگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل، پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، کاهش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری و معرفی افراد به کارگاه‌ها و تلاش تأمین اجتماعی استان برای شناسایی کارگاه‌هایی که کارگران خود را بیمه نکرده بودند، صورت گرفت.

به گفته حسینی با اقدامات صورت گرفته در سال گذشته، تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان -بدون درمان- پس از ۱۰ سال مثبت شد و تعداد کارگاه‌های فعال در سطح استان نیز به ۲۵ هزار و ۲۰۳ کارگاه رسید.

او افزود: برای نخستین بار به مناسبت هفته‌ کار و کارگر، ۸۰ میز خدمت این اداره‌کل تا ۱۱ اردیبهشت‌ در شهرستان‌ها دایر است.

دیگر خبرها

  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد