Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول متنای استان قم از حضور استان قم با دو تیم در بخش پویانمایی و بازی سازی دومین رویداد سراسری تولید و محتوای دیجیتال بسیج خبر داد و گفت: تیم های اعزامی تونسته اند در رویداد استانی امتیاز کامل را دریافت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود سلیمی در گفتگو با خبرنگار قم فردا ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه صبح روز چهارشنبه مرحله نهایی دومین رویداد سراسری تولید و محتوای دیجیتال بسیج آغاز شد، اظهارداشت:این رویداد با سخنرانی سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه و اعلام موضوعات رویداد آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:در این رویداد تیم های شرکت کننده باید ظرف48 ساعت از زمان اعلام موضوعات تولیدات خود را شروع کنند.
مسئول تیم استان قم افزود: استان قم هم ده نفر را در قالب دو تیم پویانمایی و بازی سازی به این مسابقات اعزام کرده است.
وی اضافه کرد: این تیم ها تیم هایی هستند که سال قبل در مرحله استانی توانستند بالاترین امتیاز را دریافت کنند به همین دلیل به این مسابقات کشوری اعزام شده اند.
سلیمی با اشاره به اینکه این مسابقات تا چهارم مهر ماه ادامه دارد، گفت:این رویداد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.
وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی برگزاری این رویداد شناسایی افراد و تیم های توانمند در عرصه تولید محتوا می باشد .
مسئول متنای استان قم در این رویداد تیم های مختلف که از پایگاه های بسیج، موسسات و گروه های مستقل حضور دارند، ابراز داشت: توانمندی تیم های شناسایی شده مورد محک قرار می گیرد و در نهایت هم از آنها حمایت می شود تا تیم ها بتوانند ایده های خود را به مرحله تولید برسانند.
وی تصریح کرد: تیم ها می توانند در این نوع مسابقات توانمندی تیمی و سرعت عمل خود را بسنجند و نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی و آن ها را رفع کنند.
سلیمی در خاتمه گفت: امیدواریم استان قم در این رویداد بتواند تولیدات فاخری را ارائه دهد و موفق به کسب مقام شود.



انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان قم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، تیمی متشکل از معلمان و دانش‌آموزان ایرانی از مدارس شهرهای تهران، مشهد، کرمان و اصفهان در بزرگترین رویداد بین‌المللی ایده و فناوری کشور ترکیه با عنوان «یک ایده یک جهان» موفق به کسب ۵ مدال طلا در رشته‌های مختلف شدند.

حسن دیدبان وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول با حضور در این روادید بین‌المللی با نخبگان افتخار آفرین ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و انجمن مخترعین ترکیه میزبان این دوره از مسابقات بود. این رویداد جهانی که در حمایت از ایده، استارتاپ‌ها و مخترعین جهان در کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار شد میزبان تیم‌هایی از ۲۴ کشور دنیا از جمله ایران، کانادا، چین، تایوان، آمریکا، مالزی، اندونزی و امارات متحده عربی به صورت حضوری و غیرحضوری در ۱۰ زیرگروه مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی بود.

در این دوره از مسابقات که در استانبول برگزار شد، بیش از ۲۷۳ ایده و طرح نوآورانه مختلف با هم به رقابت پرداختند. بخش جوایز ویژه این مسابقات، به ۵ طرح برتر تقدیم شد که ۲ جایزه ویژه آن، سهم تیم‌های ایرانی شد.

این رویداد مهم فرصتی بزرگ برای مخترعان و نوآوران جوان است تا دستاوردهای خود را به مجامع علمی و سازمان‌های علمی-تحقیقاتی در سطح بین‌المللی معرفی کنند و با کسب اطلاعات از فناوری های روز دنیا خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده سازند.

دیگر خبرها

  • طرح تو طرح در رویداد طرحی نو، مسابقات معماری در ایران را به بوته‌ی نقد گذاشت
  • تکیه خاتون آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه گرد
  • تکیه خاتون‌آبادی، محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • تکیه خاتون‌آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد