Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم نادری مسئول خدمات درمانی بسیجیان استان کردستان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس درمانگاه های معراج وابسته به موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان، بیماران را رایگان ویزیت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم نادری مسئول خدمات درمانی بسیجیان استان کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و پاسداشت رشادت ها و ایثار جامعه پزشکی و درمانی دوران دفاع مقدس درمانگاه های معراج وابسته به موسسه خدمات درمانی بسیجیان  در طول هفته دفاع مقدس از 31 شهریور تا 6 مهر خدمات پزشکی و پرستاری (ویزیت پزشک عمومی و متخصص،تزریق و پانسمان نوار قلب و فشار خون) به صورت رایگان و خدمات دندانپزشکی تخفیفی برای بسیجیان ارائه می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خدمات رسانی به جامعه را مایه مباهات و افتخار دانست و خاطرنشان کرد: بسیج همواره در تمامی دوران‌ها به ویژه جنگ تحمیلی خدمات زیادی به کشور ارائه می‌دهد و طرح ویزیت رایگان بیماران نیز از فعالیت‌های مهمی است که مردم شاهد اجرای آن بودند.

نادری در ادامه افزود:خدمات پزشکی و پرستاری رایگان در روزه شنبه 3 مهر ماه در درمانگاه معراج 2 واقع در میدان آزادی برای عموم مردم شریف  استان رایگان مبی باشد.

مسئول خدمات درمانی بسیجیان استان کردستان تصریح کرد: این اقدام در راستای تجلیل از فداکاری‌های مردم استان کردستان  در دوران دفاع‌مقدس انخاذ شده و تمام مردم استان می‌توانند با مراجعه به درمانگاه های سپاه از این خدمات پزشکی استفاده کنند.

وی عنوان کرد: این طرح در طول سال چندین بار توسط جامعه بسیج پزشکی سپاه بیت المقدس برگزار می شود که با استقبال خوبی از طرف مردم قرار مواجه شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خدمات درمانی بسیجیان استان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوانات گفت: به مناسبت هفته سلامت ، بسیج جامعه پزشکی با حضور در روستای جوی سفید شهرستان بوانات به  ۲۰۰ بیمار خدمات پزشکی و پرستاری رایگان ارائه کردند.

حامد طباطبایی افزود: بیماران در زمینه های اطفال، قلب، داخلی، مشاوره روانپزشکی، مشاوره تغذیه، پرستاری و دارویی در این روستا ویزیت شدند.
وی بیان کرد: این اردو با همکاری فرمانداری و اداره های هلال احمر، آموزش و پرورش، دهیاری و شورای اسلامی روستای جوی سفید و مدرسه امام حسن مجتبی این روستا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است