Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین گیلانشاهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نیمه نخست امسال در راستای ارائـه خـدمات حرفه ای به تولیدکنندگان محصولات زراعی و بـاغی و حمـایت از تولید محصولات اعضای شـرکت های تعاونی تحت نظارت مدیریت تعاون روسـتایی گیلان حدود ۲۹ هزار تن انواع کودهای شیمیایی پایه تکلیفی و حدود ۵۵۰ تن کودهای غیرتکلیفی بین کشاورزان تولید کننده توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در شش ماه گذشته همچنین به منظور کنترل آفات، بیماری ها و علف های هرز محصولات زراعی و باغی ۲ / ۱۳۱ هزار لیتر انواع سموم شیمیایی توسط دو اتحادیه تعاونی روسـتایی و تعاونی تولید روسـتایی گیلان برای شـرکت های تعاونی روسـتایی و تولید روسـتایی سراسر استان توزیع گردید.

وی با بیان اینکه اتحادیه تعاونی روستایی گیلان در زمینه تولید و توزیع بذر گواهی شده و مادری نیز عملکرد مناسبی داشته است، خاطر نشان کرد: این اتحادیه در سال جاری همانند سال های اخیر زیر نظر موسـسه ثبت و گواهی بذر و نهال کشور، ۹۸۰ تن انواع بذور طبقه گواهی شده و مادری برنج در ارقام هاشمی، گیلانه و آنام توسط پیمانکاران شالیکار خود تولیـد کرده است.

مدیر تعاون روستایی استان گیلان بیان داشت: این میزان تولید در مقایسه با سال گذشته ۴۴ درصد رشد داشته و پس از فرآیند بوجاری، گواهی و ثبت "از سوی موسسه ثبت و گواهی بذر" بهمن ماه بین شالیکاران متقاضی برای تولید کمی و کیفی محصولاتشان توزیع خواهد شد.

۲۰۷ تعاونی فعال تحت نظارت مدیریت تعاون روستایی استان گیلان قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی رشت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی رشت گیلان وزارت جهاد کشاورزی رشت گیلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در مراسمی با حضور فرماندار پیرانشهر و مسؤلان استانی، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر در محل فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم  کاوه خلیلی  به عنوان سرپرست جدید اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر معرفی و از زحمات  سیامند اهتمام رئیس سابق اداره؛ تقدیر و تجلیل شد.

خلیلی  قبلآ در پست های مختلف کارشناسی در اداره تعاون روستایی پیرانشهر مشغول به فعالیت بود.

دیگر خبرها

  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد