Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی فرمانداری تالش حاکی است که مجید دوهندو روز گذشته به همراه فرماندار تالش در بازدید از روستا‌های آسیب دیده از سیل اخیر در این شهرستان گفت: این ستاد برای همکاری با فرمانداری تالش آماده است و امکانات خود را برای کاهش رنج‌های آسیب دیدگان به کار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از توزیع اقلام خوراکی، پوشاک، زیرانداز، پتو و لوازم خانگی در بین آسیب دیدگان خبر داد و افزود: یک واحد نانوایی سیار برای توزیع نان گرم برای خسارت دیدگان از سیل اختصاص می‌یابد.

بیشتر بخوانید

سیل و آبگرفتگی سه مسیر را در تالش بست اعزام تیم‌های امدادی و توزیع اقلام غذایی بین سیل‌زدگان گیلان

از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه عصر شنبه تا ۶ صبح روز یکشنبه هفته جاری در منطقه ماشین خانه کرگانرود تالش بارش ۲۴۰ میلیمتر باران ثبت شده و این میزان بارش در ۱۲ ساعت به طور متوسط ۲۱ درصد از میزان بارش سالانه بوده و بارش‌های کم سابقه سبب سیلاب و خسارت به تاسیسات و اماکن و مرگ دو نفر شده بود.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش‌های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

 

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل گیلان امداد و نجات بازسازی مناطق زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله مرغ زنده در تالش

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش گفت: مأموران انتظامی به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی نیسان در حال تردد در محور آستارا مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودروی باری ۲۰۸ قطعه مرغ زنده به وزن تقریبی ۷۰۰ کیلوگرم بدون مجوز حمل و بهداشت کشف شد.

فرمانده انتظامی تالش از تحویل طیور کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی و معرفی متهم ۴۸ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا خبر داد. 

سرهنگ رستمی تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.

او همچنین از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا