Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام و المسلمین سید اکبر موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به موضوع اقامه نماز جماعت در ادارات و مجتمع‌های بین راهی و غیره، گفت: در حال حاضر در همه ادارات استان نمازخانه وجود دارد و نماز جماعت در همه ادارات اقامه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نمازخانه‌های بین راهی پیشرفت‌های خوبی داشته است به طوریکه در گذشته نمازخانه وجود نداشت، اما اکنون ۴۰۰ نمازخانه در جاده‌های کشور ساخته شده و تقریبا در همه مجتمع ها، امکانات اولیه برای نمازخانه وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی ادامه داد: با تدابیر انجام شده در استان یزد، در محور‌های مواصلاتی وضعیت نمازخانه‌ها خوب است، اما با توجه به اینکه محور‌های یزد ترانزیتی است، به نظر می‌رسد در برخی محور‌ها نیاز به افزایش مجتمع‌های رفاهی، سکوی نماز و غیره وجود دارد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد با اشاره به نمازخانه‌های بین راهی، اظهار داشت: کمیته نظارت بر نمازخانه‌ها و مساجد بین راهی و کمیته نظارت بر حمل و نقل ریلی، هوایی و زمینی با نامه وزارت کشور به دستور استانداران تشکیل شد.

اوافزود: وظایف این کمیته که با محوریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تعریف شده، جانمایی نمازخانه یا سکو است که خوشبختانه در یزد مشکل چندانی در این زمینه وجود ندارد، اما در جاده یزد ـ طبس، ابرکوه به سمت هرات و مروست، جرقوئیه تا ابرکوه، اسفندآباد تا مروست، نیاز به افزایش یا ایجاد نمازخانه یا سکو‌های اقامه نماز است.

موسوی ادامه داد: نظارت بر نمازخانه‌ها نیز بسیار حائز اهمیت است و لازم است بهداشت و نظافت با دقت مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازخانه بین راهی حمل و نقل جاده ای ستاد اقامه نماز نمازخانه ها اقامه نماز استان یزد بین راهی محور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران در وضعیت پاک قرار گرفت

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۵۵ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

بیشتر بخوانید؛ هوای تهران در شرایط قابل قبول

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۴۱ و کیفیت هوا در وضعیت پاک است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229373 برچسب‌ها هواشناسی

دیگر خبرها

  • وضعیت هوای پایتخت چگونه است؟
  • هوای کلانشهر اصفهان قابل‌قبول است
  • هوای اصفهان قابل‌قبول / ۴ شهر مجاور آلوده است
  • هوای کلانشهر اصفهان دروضعیت قابل قبول
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • هوای اصفهان قابل‌قبول و ۴ شهر مجاور آلوده است
  • وضعیت هوای پایتخت امروز چطور است؟
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای پایتخت
  • وضعیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای تهران در وضعیت پاک قرار گرفت