Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه دویست‌وپنجاه‌وچهارم هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مقرر شد برای اعضای هیأت علمی که در درمان کرونا مشارکت داشته‌اند امتیاز در نظر گرفته شود.

به گزارش ایسنا، در ابتدای جلسه دکتر محمدعلی کی‌نژاد، رئیس هیئت عالی جذب، با اشاره به برگزاری فراخوان آتی برای بورسیه‌های تعیین تکلیف نشده  بیان کرد: در ۲۴ استان هیأت‌های اجرایی جذب دانشگاه‌های مادر هستند و برای بقیه استان‌ها یک ماه مهلت داده می‌شود تا براساس آمایش آموزش عالی اعلام نیاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درمورد بورسیه‌ها، تعدادی در دانشگاه‌ها جایابی شده‌اند و تعدادی نیز در دانشگاه‌ها پذیرفته نشده‌اند. در سه فراخوان برگزار شده تا کنون ۱۱۰ نفر جذب شده‌اند و همچنین ۶۶ نفر تا کنون جذب نشده‌اند و تعدادی از بورسیه‌ها نیز به هیأت عالی جذب مراجعه نکرده‌اند.

کی‌نژاد از برگزاری فراخوان بورسیه‌های تعیین تکلیف نشده در مهرماه به منظور تعیین تکلیف بورسیه‌های جامانده از فراخوان‌های قبلی خبر داد.

رئیس هیأت عالی جذب تأکید کرد: دانشگاه‎ها نمی‌توانند بدون تأیید هیأت مرکزی جذب، قرارداد اعضای هیأت علمی را لغو کنند و حتماً باید با هماهنگی و اطلاع هیأت مرکزی جذب انجام شود.

در ادامه جلسه دکتر صدرالدین صدری نوش آبادی معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور از تخصیص پست به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای بورسیه‌ها خبر داد.

سپس در این جلسه مصوب شد که دانشگاه‌ها گزارش مجوز صادر شده سازمان اداری و استخدامی کشور برای هر عضو هیأت علمی را به هیأت مرکزی جذب ارائه دهند.

در ادامه دکتر سید علی حسینی رئیس مرکز امور هیأت علمی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد جذب هیأت علمی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رشته‌های بالینی و ۴۰ درصد phd است.

در این جلسه مقرر شد برای اعضای هیأت علمی که در درمان کرونا مشارکت داشته‌اند امتیاز در نظر گرفته شود. همچنین مقرر شد برای نظارت در جذب هیأت علمی، هیأتی متشکل از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، نمایندگان دانشگاه‌ها، وزارتین و اعضای شورا به منظور بررسی موضوع تشکیل شود.

در ادامه دکتر علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواستار شد: هیأت عالی جذب، اسامی دانشگاه‌های متخلف در اجرای طرح سربازی را ارائه دهد.

بر اساس اعلام  مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در پایان جلسه بعد از ارائه گزارش فعالیت‌های هیأت عالی جذب در سال ۱۳۹۸، تعدادی از اعضای هیأت‌های اجرایی جذب و کارگروه‌های صلاحیت عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، علوم پزشکی بندر عباس، هیأت مرکزی جذب وزارت بهداشت، صنعتی شیراز، سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی، پژوهشگاه علوم و صنایع غذایی و صنعتی کرمان تأیید صلاحیت شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اعضای هیأت علمی هیأت مرکزی جذب هیأت عالی جذب دانشگاه ها بورسیه ها شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.

به گزارش مهر، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی