Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

تام هنکس اخیراً از مشکلاتی که برای ساخت فیلم «فارست گامپ» در سال ۱۹۹۴ با آن روبرو بوده، صحبت کرده است.

او در مصاحبه‌ای با گراهام بنسینگر می‌گوید او و رابرت زمکیس، زمانی که کمپانی پارامونت تمایل نداشت پول زیادی را برای این پروژه خرج کند، هزینه فیلمبرداری تعدادی از سکانس‌های این فیلم را داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از سکانس‌های این فیلم سینمایی در میانه‌های فیلم بود که با وجود اصرار زمکیس در مورد حیاتی و مهم بودن این سکانس، کمپانی پارامونت  به خاطر هزینه بالای آن از فیلمبرداری‌اش امتناع می‌کرد. وقتی استودیو بودجه لازم را نداد زمکیس نزد تام هنکس رفت و به او گفت نیاز به حمایت مالی هنکس دارد؛ هنکس هم قبول می کند.

در نهایت وقتی که این فیلم سینمایی به یک فیلم معروف و مورد استقبال تبدیل شد، تام هنکس در حدود ۶۵ میلیون دلار برای بازی در این فیلم دریافت کرد.

این بازیگر برنده اسکار همچنین متذکز شده است، در ابتدا مشکلات زیادی با شخصیتش در فیلم سینمایی «فارست گامپ» داشته است. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی تام هنکس برنده اسکار تام هنکس فیلم هالیوودی فارست گامپ فیلم سینمایی تام هنکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود

این سناتور آمریکایی بار دیگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد و گفت که اقدامات این رژیم در غزه قطعاً پاکسازی قومی است.

سندرز با اشاره به آمار حیرت‌انگیز کشته‌ها و آوارگان فلسطینی، درخواست خود را برای رسیدگی به جنایات نتانیاهو تکرار کرد.

وی ضمن اشاره به موضع‌گیری «ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا در حمایت از فلسطین گفت: نکته اساسی ایلهان این است که ما نمی‌خواهیم یهودی‌ستیزی را در این کشور ببینیم. من فکر می‌کنم کلمه نسل‌کشی چیزی است که توسط دیوان بین المللی دادگستری رسیدگی شود.

سندرز در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم هیچ شکی وجود داشته باشد که آنچه نتانیاهو انجام می‌دهد، پاکسازی قومی فلسطینی‌ها در نوار غزه است.

وی بارها از نتانیاهو به خاطر جنگ جاری در غزه انتقاد و با کمک مالی بیشتر آمریکا به اسرائیل مخالفت کرده است. وی همچنین بار دیگر خواستار توقف حمایت مالی آمریکا از رژیم صهیونیستی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم در ایران!
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم خواننده مشهور کره‌ای در ایران
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود