Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبری گفت: در مراسمی با حضور رئیس هیئت امنا، بسیج مسجد النبی (ص) و فعالان کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) بن از خانواده شهید «یدالله احمدی» در قالب سه شنبه های تکریم تجليل شد.

«امید اکبری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در مراسمی با حضور رئیس هیئت امنا، بسیج مسجد النبی (ص) و فعالان کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) بن از خانواده شهید «یدالله احمدی» در قالب سه شنبه های تکریم تجليل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: سیزدهمین هفته از طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: شناسایی و تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه ‌های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله در راستای تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله بویژه نوجوانان و جوانان از جمله گروه ‌های هدف این طرح هستند.

 

 اکبری گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و الگو سازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و ... در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله و نیز تقویت سرمایه های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه ‌سازی و جریان سازی در عرصه‌های فرهنگی و ارتقا فرهنگ عمومی محله، رونق ‌بخشی به نماز جماعت تدوین و اجرایی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: آشنایی جوانان با دلاوری های شهدا از دیگر اهداف برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم است.

 

خاطرنشان می شود: شهید والامقام «یدالله احمدی بنی» در تاریخ 20 دی سال 1341 در شهر بن از استان چهارمحال و بختیاری متولد شد و در تاریخ 10 اردیبهشت سال 1361 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

فرازی از وصیت نامه شهید یدالله احمدی بنی:

بدانید تا زمانی که کلمه الله اکبر را با افتخار سر می دهیم، ابرقدرت های شرق و غرب نمی توانند کاری انجام دهند.

اگر شما این شعار همیشه جاوید تاریخ را به خاطر داشته باشید و برای کشور عزیزمان ایران و برای سرافرازی آن بجنگید.

مطمئن باشید که آمریکایی ها و این نوکران سرسپرده اش، آنها به فرموده رهبر عزیزمان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

تقوای اللهی را همیشه پیشه خود کنید و اول خود را اصلاح کنید تا الگویی برای دیگران باشید.

 

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم کانون فرهنگی هنری خاتم نبی سه شنبه های تکریم مسجد النبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: پیکر شهیدان دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، امیرحسین دانش‌کهن امروز _سه‌شنبه دهم اردیبهشت_ با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا اظهار کرد: پیکر دو شهید دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» پس از سال ها دوری از وطن، تفحص، شناسایی و با همکاری امور ایثارگران سپاه و متولیان امر، مراتب شناسایی پیکر مطهر به خانواده معظم شهید اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» روز جمعه چهاردهم اردیبهشت پس از اقامه نماز جمعه مهرشهر از مصلی مهرشهر تشییع و در گلزار شهدای امام زاده طاهر (ع) به خاک سپرده خواهد شد و شهید «جهانگیر بیات» روز شنبه پانزدهم اردیبهشت مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت ۱۰:۰۰ از میدان نماز ماهدشت تشییع و در گلزار شهدای بی بی سکینه به خاک سپرده خواهد شد.

شهید «جهانگیر بیات» متولد یکم مهرماه سال ۱۳۴۲، بیست و یکم بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در فکه و شهید «محمدرضا غضبان احمدی» متولد چهارم اردیبهشت سال ۱۳۴۳، یکم مهر سال ۱۳۵۹ در عملیات تک دشمن در جاده خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل‌آمدند و سال‌ها پیکر مطهرشان جاویدالاثر بود.

کد خبر 749344

دیگر خبرها

  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد
  • هویت دو شهید البرزی شناسایی شد