Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهدار براتی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این طرح مصوبه شورای راهبردی نهضت سوادآموزی است، افزود: این طرح به منظور فراهم شدن آموزش‌های سوادآموزان و توانمندسازی آنها در زمینه مهارت‌های زندگی اجتماعی و حقوق شهروندی و حرفه‌ای در قالب گام‌های اجرای بسته،در مراکز یادگیری طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:هم‌اکنون ۲۴ مرکز یادگیری محلی در استان زیر نظر نهضت سوادآموزی فعالیت دارند که از این تعداد هفت مرکز به عنوان مجری این طرح انتخاب شدند.

به گفته وی،برای اجرای این طرح استفاده از ظرفیت و مشارکت همه دستگاه‌های به خصوص فنی و حرفه‌ای، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و رسانه‌ها ضروری است که برای استفاده از ظرفیت این دستگاه‌های متولی تفاهم‌نامه‌های همکاری منعقد خواهد شد.

براتی افزود: این مراکز در شهرستان‌های اردل، لردگان، کوهرنگ و شهرکرد و بخش لاران به عنوان مجری طرح انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه مهارت‌های زندگی پیش از این نیز در این مراکز آموزش داده می‌شد، افزود: توسعه بیشتر این آموزش‌ها از اهداف اجرایی این بسته است که در قالب تفاهمنامه با این سازمانها برای تامین استاد کار و همچنین تامین بازار فروش در صورت امکان انجام میشود.

به گفته وی، در سال‌تحصیلی جدید چهار هزار و ۸۰۰ نفر در استان زیرپوشش دوره‌های سوادآموزی قرار می‌گیرند که با توجه به شیوع ویروس کرونا آموزش‌ها به صورت ترکیبی حضوری و غیرحضوری با اولویت خودآموز و فرد به فرد و گروهی ارائه می‌شود. 

به گزارش ایرنا، بر اساس سرشماری سال ۹۵ درصد باسوادی گروه هدف ۱۰ تا ۴۹ سال استان چهارمحال و بختیاری ۹۴ درصد است. 

برچسب‌ها سواد آموزی چهارمحال وبختیاری وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سواد آموزی چهارمحال وبختیاری وزارت آموزش و پرورش سواد آموزی چهارمحال وبختیاری وزارت آموزش و پرورش اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۵۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جعفری، صبح جمعه به خبرنگاران گفت: کبد زنده یاد امیرحسین ربیعی جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

وی افزود: امیرحسین چهار روز قبل در اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر منتقل و متأسفانه علیرغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شده بود که پس از تأیید مرگ مغزی و رضایت اهدا عضو از خانواده، کبد وی جهت پیوند به شیراز منتقل شد.

جعفری، با بیان اینکه تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است، تصریح کرد: باید از زحمات و تلاش‌های مسئول و هماهنگ کنندگان واحد فراهم آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: علاوه بر کبد، قسمتی از استخوان زانو وی نیز جهت ترمیم مشکل حرکتی زانو سه بیمار برداشته شد تا به این عزیزان پیوند زده شود.

کد خبر 6088976

دیگر خبرها

  • رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • چگونه تقاضای افزایش حقوق بدهیم؟ ( 12 توصیه کاربردی)
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در دیم‌زارهای چهارمحال‌وبختیاری
  • آموزش سواد مالی به کودکان
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد