Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه باید حرکت مقدس امر به معروف را در جامعه توسعه دهیم، گفت: ستاد امر به معروف با تعداد نفرات کم نمی‌تواند همه مشکلات را حل کند، بنابراین باید به دنبال ایجاد دغدغه در جامعه باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در جمع اعضا طلایه داران امر به معروف خواهر، با بیان اینکه جامعه منفعل در برابر امر به معروف و نهی از منکر، در نهایت دست به کشتن امام جامعه می‌زند، اظهار داشت: جامعه یا فردی که در برابر این مهم منفعل باشد، هر لحظه امکان تبدیل شدن به شمر در او وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جامعه کوفه در مقابل قتل امام حسین(ع)، یا عامل اصلی بود یا نظاره گر، مطرح کرد: از ویژگی این جامعه باید به زیر پا گذاشتن عهد و پیمان الهی و خمودگی در برابر گناه اشاره کرد.

نشست مسئولان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان در دفتر استانی تسنیم + تصاویراصفهان| شورای امر به معروف و نهی از منکر اتحادیه‌ها تشکیل شداستاندار گیلان: مسئولان اجرایی استان برای همکاری با ستاد امر به معروف آمادگی دارند

 

امام جمعه همدان افزود: گناه تنها بحث عفاف و حجاب نیست بلکه گناه یک مفهوم وسیع‌تر به معنای تمام رفتارهای ضد ارزش و ناهنجار را شامل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در این جلسات باید یاد بگیرم تا در برابر  ظلم و گناه بی‌تفاوت نباشیم، عنوان کرد: انتظاری که از حاضرین در جلسه می‌رود این است که به عنوان یک فرمانده به دنبال جمع کردن یار برای انجام فریضه امر به معروف باشید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: چه اشکالی دارد در جمع کردن یار، دوستان خود را که دارای تیپ مختلف هستند را نسبت به امر به معروف حساس کنید.

وی با بیان اینکه باید این حرکت مقدس را در جامعه توسعه دهیم، گفت: ستاد امر به معروف با تعدادی محدود نیرو نمی‌تواند همه مشکلات را حل کند، بنابراین باید به دنبال ایجاد دغدغه در جامعه باشیم.

شعبانی امر به معروف را یک وسیله برای دستیابی به این هدف دانست و مطرح کرد: همان گونه که امثال شهید همت‌ها و شهید باکری‌ها نیروهایی را تربیت کردند شما نیز باید در این میدان فعال باشید و به تربیت نیرو بپردازید.

انتهای پیام/741/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امر به معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان و قشر‌های مختلف مردم مراسم عزاداری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) در بیت حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد. 

در این مراسم سخنرانان به بیان سیره، منش و نقش امام صادق (ع) در ترویج مکتب و فقه اهل بیت (ع) و مرثیه سرایان به ذکر مراثی در رثای این امام همام پرداختند. 

در سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در شهر‌های مختلف استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد