Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، شکوهی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی در جلسه هیات اندیشه‌ورز استان آذربایجان شرقی با استناد به نتایج پژوهش‌های صورت گرفته، گفت: کاهش عوارض روانی و روحی بیماری کرونا و زمینه‌سازی برای حفظ نشاط اجتماعی در اقشار مختلف مردم، باید در اولویت مداخلات دستگاه‌های اجرایی در مدیریت و کنترل بیماری کرونا قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: افراد و گروه‌های مختلفی که در شرایط فعلی نیاز به مددکاری و مشاوره دارند، باید توسط دستگاه‌ها شناسایی شده و خدمات مشاوره‌ای جهت افزایش تاب‌آوری آن‌ها ارائه شود.

شکوهی گفت: با وجود ابعاد منفی و زیان‌آور شیوع بیماری کرونا در سطح استان، شاهد به فعلیت درآمدن ظرفیت‌های جدیدی از مواسات و همدلی و کمک به مستمندان هستیم که در نوع خود در سطح کشور بی‌نظیر است.

او با اشاره به توزیع بیش از ۲۳۰ هزار بسته معیشتی و  بهداشتی توسط خیریه‌ها ،سمن‌ها و دفاتر تسهیل‌گری مستقر در سکونتگاه‌های غیررسمی از ابتدای سال تاکنون، بر ضرورت بسترسازی جهت نقش‌آفرینی بیشتر این نهاد‌ها در کمک به نیازمندان تاکید کرد.

شکوهی افزود: با توجه به مطالعات و بررسی‌های صورت گرفته، نوع مواجهه افراد و اقشار مختلف با بلایای طبیعی از جمله بیماری مسری کرونا متفاوت بوده است و نقش اعتقادات دینی و تعهد اجتماعی به نحو بارزی در رعایت ضوابط بهداشتی توسط افراد و یاری رساندن به هم‌نوع قابل مشاهده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به ضرورت ارتباط سازنده و مستمر نخبگان و صاحب‌نظران با مدیران و متولیان دستگاه‌های اجرایی اظهار امیدواری کرد: با هم‌افزای‌ها و تعاملی که از ابتدای انقلاب اسلامی میان مردم و مسئولان وجود داشته است و باعث‌گذار موفقیت‌آمیز نظام مقدس جمهوری اسلامی از کلیه بزنگاه‌های مهم تاریخی شده است، در موضوع مدیریت و کنترل بیماری کرونا هم شاهد چنین رویکردی باشیم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی بیماری کرونا آذربایجان شرقی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران

دکتر حمزه آقاپور کاظمی مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: طی همکاری انجام گرفته اداره کل دامپزشکی مازندران و اکیپ نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان ساری با اطلاعات سپاه استان مازندران یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در استان مازندران شناسایی و کشف گردید.

او افزود: براساس این اقدام دو خودرو ایسوزو که اقدام به حمل تخم مرغ‌های غیر بهداشتی فاقد هویت بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کردند که در شهرستان ساری توقیف و جهت رسیدگی به پرونده و صدور دستور مراجع قضایی به صورت موقت در یکی از سردخانه‌های شهرستان ضبط گردید.

آقاپور کاظمی در خصوص این محموله‌ها، گفت: از این دو خودرو تعداد ۴۰۰ کارتن تخم مرغ معادل ۴۹۰۰ کیلو گرم به دلیل عدم نشانه گذاری و درج اطلاعات مربوط به محموله هچون تاریخ تولید و انقضا، حمل و نقل غیربهداشتی و بدون رعایت زنجیره سرد، جعل اسناد دولتی مانند گواهی حمل بهداشتی قرنطینه ای، نداشتن پروانه و کد رهگیری خودرو ضبط گردید.

او در پایان از شهروندان خواست از خریداری هرگونه تخم مرغ کثیف، شکسته، ترک خورده و یا نگهداری شده درخارج از یخچال جداً خودداری کنند و بلافاصله پس از خرید تخم مرغ آنرا به یخچال منتقل کنند.

آقاپور کاظمی با تاکید بر اینکه تخم مرغ‌ها باید دارای نشانه و تاریخ باشند، افزود: تخم مرغ بسته بندی شده را بابسته اصلی آن در یخچال نگهداری کنند و از شستشوی آن جهت نگهداری در یخچال اجتناب نمایند.

مدیر کل دامپزشکی مازندران گفت: این اداره کل از طریق سامانه ۱۵۱۲ آماده دریافت هرگونه شکایات و اعلام گزارشات مردمی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد