Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول پروژه نیروگاه ۱۰۰ کیلوواتی شهید چمران بیرجند روز پنجشنبه در آیین افتتاح این طرح گفت: ۱۲ میلیارد ریال برای احداث و راه‌اندازی این نیروگاه خورشیدی سرمایه‌گذاری و این آورده توسط جمعی از ایثارگران دوران دفاع مقدس تامین شده است.

حسینعلی خسروی افزود: از پایان سال ۱۳۹۸ به این فکر افتادیم که از انرژی خورشیدی استفاده کنیم چون این انرژی پاک و سودده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: نیروگاه شهید چمران ۲ ماه است که وارد مدار شده و در روز هزار کیلووات برق تولید می‌کند.

وی گفت: طبق قراردادی که با شرکت توزیع برق بسته‌ایم این شرکت برای مدت ۲۰ سال برق ما را خریداری می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی هم در این آیین گفت: عزت و سربلندی و افتخارات ما از دفاع مقدس است و اگر آن روحیات دفاع مقدس نبود در مقابل تحریم‌های دشمن و غلبه بر آن این گونه موفق نبودیم لذا اینها همه از برکات سیره شهدا و دفاع مقدس است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی افزود: امروز هم در عرصه سلامت همان روحیات دفاع مقدس وجود دارد و پزشکان و پرستاران به عنوان سربازان خط مقدم مقابله با کرونا ایستادگی و به مردم خدمت می‌کنند.

وی اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند در دفاع مقدس همه نقش خود را پیدا می‌کردند، مرد و زن و پیر و جوان همه در این حوزه فعال بودند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی بیان کرد: مردمی بودن دفاع مقدس و در راس آن ولایت مطله فقیه و اینکه حضرت امام خمینی (ره) فردی شجاع، مدیر و مدبر، آگاه و دشمن ستیز و دشمن شناس بودند و در همان زمان فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، سبب شد دشمن در عرصه نظامی هم نتوانست کاری انجام دهد.

وی گفت: تا امروز آمریکا نتوانسته موفقیتی به دست آورد که امیدواریم این روحیه مردمی و مردم‌مداری در مسوولان بیش از قبل باشد و مردم نیز بیش از گذشته نقش خود را در همه عرصه‌ها ایفا کنند.

فلاحی افزود: از مسوولان تقاضا داریم  از کسانی که به شکل خودجوش یک کار ارزشمند و اقتصادی را انجام می‌دهند، حمایت کنند و باید قدردان این مردم باشیم تا شاهد پیشرفت بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف و شکست دشمنان باشیم.

وی اظهار داشت: ایجاد این نیروگاه به ایجاد اشتغال هم کمک می‌کند و این گونه کارها باید ادامه پیدا کند و نگاه مسوولان به این اقدامات و خدمات باید ویژه باشد.

وی گفت: از مسوولانی که به این جلسه دعوت شدند و نیامدند گلایه‌مندیم چون حضور مسوولان در این گونه مراسم موجب ایجاد امید در دل سرمایه‌گذار می‌شود.

برچسب‌ها انرژی برق افتتاح طرح خراسان جنوبی صفحات خورشیدی چهلمین سالگرد دفاع مقدس پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق افتتاح طرح خراسان جنوبی صفحات خورشیدی چهلمین سالگرد دفاع مقدس انرژی برق افتتاح طرح خراسان جنوبی صفحات خورشیدی چهلمین سالگرد دفاع مقدس اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده مالکان چاه‌های کشاورزی از نیروگاه خورشیدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوشاب در جلسه‌ای که برای هماهنگی اجرای طرح «تولید محصول سبز با برق سبز  نصب نیروگاه خورشیدی در محل چاه‌ها را نیز از جمله راهکار‌های رفع ناترازی و همچنین منبعی برای درآمد مالکان چاه‌ها دانست و بر استفاده کشاورزان از فرصت پیش آمده تاکید نمود.

ابراهیم رودسرابی افزود: برای مدیریت بار در تابستان سال جاری و کاهش خسارات ناشی از ناترازی‌های آب و برق در روز‌های گرم سال، مالکین چاه‌های عمیق می‌توانند در خواست خود مبنی بر نصب پنل‌های خورشیدی در محل منبع آبی را به اتاق اصناف شهرستان تحویل دهند.

وی گفت: در این طرح، مالکان چاه‌های کشاورزی با نصب نیروگاه خورشیدی می‌توانند از ظرفیت پنل خورشیدی بدون اینکه دچار قطعی برق شوند، استفاده کنند و از این طریق، هم از اجرای برنامه مدیریت بار در روز‌های گرم سال معاف می‌شوند و هم می‌توانند بدون مشکل محصولات کشاورزی را، تولید کنند.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در روستاهای سمنان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • استفاده مالکان چاه‌های کشاورزی از نیروگاه خورشیدی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است