Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار «عبدالله ملکی» پیش از ظهر امروز در مراسم ضیافت ایثار که با حضور خیّران، معدن‌داران، صنعتگران و بازاریان برگزار شد، گزارشی از روند ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران ارائه کرد و اظهار کرد: در این مرکز رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان لشکر ویژه ۲۵ کربلا سپاه و لشکر ۳۰ ارتش در هشت سال دفاع مقدس برای عموم مردم و آیندگان به نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران بزرگترین پروژه فرهنگی در کشور محسوب می‌شود، گفت: تکمیل این مکان فرهنگی نیازمند عزم جهادی مردم و مسؤولان است تا همچمون سال‌های دفاع مقدس با همدلی، ایثار و ازخودگذشتگی به سرانجام برسد.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران  توجه ویژه خیّران را به امر ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و از کمک ۴۰ میلیارد تومانی خیّران، معدن‌داران، صنعتگران و بازاریان استان به این بخش خبر داد و افزود: این مبلغ شامل کمک نقدی و غیرنقدی است که در هفته دفاع مقدس اهداء شد.

این مسوول گفت: ۳۰ میلیارد تومان از این مبلغ توسط یکی از خیّران بزرگ استان به صورت نقدی و غیرنقدی به این امر اهدا شد.

ملکی با بیان اینکه ۳.۵ میلیارد تومان توسط یکی از خیّران حاضر اهدا شد، گفت: همچنین چند خیّر حاضر در مراسم تا سقف ۶.۵ میلیارد تومان جهت ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران قول مساعدت قطعی دادند.

در ادامه این مراسم «حسین‌قلی قوانلو» رئیس سازمان صمت استان مازندران و سردار «سید محمد باقرزاده» نیز به بیان سخن پرداختند و جشن گلریزان برگزار شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار ملکی کمک خیران دفاع مقدس مازندران مرکز فرهنگی خی ران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد