Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی گفت: یک واحد پتروشیمی با نام الوند و با موافقت هیات وزیران در اراک ایجاد می‌شود.

 به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده در گفت و گو با خبرگزاری برنا افزود: مقرر شده است واحد پتروشیمی در شعاع ۳۰ کیلومتری اراک ایجاد شود.

وی بیان کرد: پیشنهاد این واحد از پارسال در کمیسون‌ها و کارگروه‌های دولتی مطرح بوده و راه‌اندازی آن می‌تواند در آینده‌ای نزدیک، کشور را از حدود ۷۰۰ میلیون دلار واردات مواد اولیه خودکفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی ادامه داد: این واحد پتروشیمی به هیچ وجهه آلوده کننده هوا نیست و استانداردهای زیست محیطی لازم برای آن تعریف شده است.

آقازاده عنوان کرد: با اجرای مرحله اول این واحد پالایشگاهی ۵۰۰ شغل جدید برای جوانان شکل می‌گیرد.

وی گفت: عده‌ای از افراد سنگ‌اندازی‌هایی داشتند اما همه آنها غرض شخصی بود و با اقدام به موقع دولت و پیگیری‌های صورت گرفته این طرح نتیجه داد و موافقت آن اعلام شده است و این مهم یکی از دستاوردهای خوب دولت در چهار سال اخیر به خصوص در موضوع پتروشیمی است.

استاندار مرکزی گفت: تدابیر لازم برای کلنگ زنی این واحد پتروشیمی اندیشیده شده و پیش‌بینی شده مرحله نخست این طرح تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید.

آقازاده تاکید کرد: این طرح در مراحل بعدی با اشتغال های بیش از هزار نفری به صورت مستقیم و غیرمستقیم همراه است و یک طرح بسیار خوب و اثرگذار در منطقه است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار مرکزی پتروشیمی الوند واحد پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتروشیمی خراسان واحد نمونه ملی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛مدیرعامل پتروشیمی خراسان در حاشیه این مراسم گفت: اخذ این لوح سپاس از دستان رییس جمهور محترم و دیدار با رهبر معظم انقلاب افتخار بسیار بزرگی برای مجموعه پتروشیمی خراسان است.
 یوسف حسنی افزود: درخشش مجتمع عظیم صنعتی پتروشیمی خراسان در کشور و اخذ افتخارات متعدد ملی، مرهون زحمات همکاران جان بر کف هستیم.
وی افزود: ما در پتروشیمی خراسان سعی داریم همواره بر مدار تعالی حرکت کنیم و با نگاه بلند مدت به دنبال توسعه و دستیابی به افق‌های برتر باشیم.

 پیش از این طی آیینی در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از تلاش‌های مهندس حسنی به عنوان مدیر نمونه ملی توسط دکتر صولت مرتضوی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • پتروشیمی خراسان واحد نمونه ملی شد
  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری
  • زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد