Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@14:12:54 GMT

یادوار شهدای لرستان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۶۴۹۵

یادوار شهدای لرستان برگزار می شود

ابدالی پور گفت: با همکاری کانون فرهنگی هنری شهید حاج قاسم سلیمانی، یادواره شهدای استان لرستان برگزار می شود.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: به مناسبت گرمیداشت هفته دفاع مقدس، تکریم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت به همت کانون فرهنگی هنری شهید حاج قاسم سلیمانی و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان یادواره شهیدان دفاع مقدس استان در گلزار شهدای خرم آباد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: این آیین عصر امروز در گلزار شهدای خرم آباد، قطعه شهدای گمنام برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در این آیین  و در ادامه طرح ملی «سه شنبه های تکریم» از چند نفر از خانواده های معظم شهدای استان لرستان تجلیل می شود.

 

ابدالی پور بیان کرد: این یادوراه شهدا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی در فضای باز برگزار می شود.

 

وی در ادامه اذعان داشت: برگزاری یادواره های شهدا فرصتی برای بازخوانی زندگی نامه و سیره و منش شهدا و همچنین ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و مقاومت است.

 

ابدالی پور همچنین با اشاره به طرح ملی « سه شنبه های تکریم» بیان کرد: "طرح ملی سه شنبه های تکریم" به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات در دست اقدام است.

 

وی افزود: تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران از دیگر اهداف این رویداد ملی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان ابراز کرد: این طرح یک رویداد محله محور و خانواده بنیان است که با استفاده از ظرفیت های خودجوش و ملاحضه اقتضائات محلی با محوریت مسجد و ذیل نظر ائمه جمعه مسجد به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می شود.

 

ابدالی پور با بیان اینکه طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در سطح تمامی کانون های مساجد در دست اقدام است، گفت: تا پایان هفته دفاع مقدس در هفتم مهر ماه، با هدف دلجویی از خانواده معظم شهدا و بزرگداشت ایثارگران در استان ادامه دارد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم یادوراه شهدا دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد سه شنبه های تکریم برگزار می شود طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

فرماندار شهرستان ماکو گفت: ۳۰ برنامه در زمینه‌های مختلف برای گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با شعار در راه فتح قله‌ایم در این شهرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نادر کاظمی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جلسه هماهنگی برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه سوم خرداد نماد غیرت ملت مسلمان ایران است، اظهار کرد: ۳۰ برنامه در زمینه‌های مختلف برای سالروز آزادسازی خرمشهر با شعار در راه فتح قله‌ایم در شهرستان ماکو اجرا خواهد شد.

وی افزود: بزرگداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر ارج نهادن به تلاش و فداکاری شهدا، ایثارگران، آزادگان، خانواده‌های شهدا و همه کسانی است که در طول دفاع مقدس در جهت حفظ انقلاب اسلامی تلاش و از خود گذشتگی کرده‌اند.

فرماندار شهرستان ماکو با اشاره به اهمیت بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و لزوم همکاری تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر و باعظمت تر این روز تاکید کرد و گفت: فرهنگ و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس و یاد و نام شهدا باید در جامعه زنده مانده و در نسل جوان نهادینه شود.

کاظمی در خصوص فضاسازی شهر در سالروز آزادسازی خرمشهر ادامه داد: فضاسازی شهری و اداری در سالروز آزادسازی خرمشهر باید به نوعی باشد تا مردم این روز ارزشمند را احساس کنند.

وی از اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی در سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و یادآور شد: عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از فاتحان خرمشهر، برنامه‌های متنوع فرهنگی در قالب برنامه‌های متنوع از جمله برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح شهرستان ماکو است.

کد خبر 751525

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد