Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، این روز را یکی از ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی همه ارزش‌ها را دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بعد از بعثت پیامبر گرامی اسلامی یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخی است، گفت: به رغم همه فشارها و تلاش‌های دشمنان برای ضربه به این نظام و ملت، انقلاب همیشه در مسیر پیشرفت حرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله فلاحتی با اشاره به دشمن استکبار جهانی به ویژه آمریکا با انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی سبب احیای باورهای یک ملت و ایستادگی در برابر استکبار شد.

وی با بیان اینکه در طول بیش از ۴۰ سال گذشته دستاوردهای بسیاری را در عرصه منطقه‌ای و جهانی کسب کرده‌ایم، تصریح کرد: آشکار کردن چهره واقعی قدرت‌های سطله گر به جهان مهم‌ترین دستاورد انقلاب است

امام جمعه رشت با اشاره به افول قدرت آمریکا، بیان کرد: باید ارزش‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان جامعه تبیین و تشریح شود که در این میان رسانه، دانشگاه، حوزه نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

وی با تأکید بر ضرورت انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی با استفاده از خلاقیت، ابتکار و روش‌های هنرمندانه، گفت: باید از توانمندی دانشگاهیان و حوزویان بهره گیری شود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه نظام اسلامی در مسیر تمدن سازی حرکت می‌کند، افزود: باید چهره واقعی آمریکا برای ملت‌ها به نمایش گذاشته شده و تبیین شود.

کد خبر 5031996

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله رسول فلاحتی یوم الله 13 آبان نماینده ولی فقیه در گیلان ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان دفاع مقدس اردبیل اراک انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی

 

سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند