Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@02:12:55 GMT

مدیران جهادی از هر بحرانی عبور می کنند

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۶۷۵۴

مدیران جهادی از هر بحرانی عبور می کنند

اخبار شرکت‌ها: سردار بلالی در مراسم افتتاح این نمایشگاه با گرامی داشت یاد و خاطره حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: در سایه تعامل و ارتباط خوبی که بین حوزه صنعت خودروی کشور و صنایع نظامی برقرار شده، گام های اساسی برای عبور از تنگناهای تحریم برخواهیم داشت. 

وی با اشاره به روحیه و تفکر جهادی مدیران و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو گفت: روحیه ایثارگری و تلاش کارکنان ایران خودرو، امکان عبور از هر بحرانی را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی با وجود مدیران جهادی و کارکنان متعهد و دلسوز، خودکفایی دست یافتنی است. 

 مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز ضمن بازدید از این نمایشگاه و گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: ملت ما ثابت کرده است که در سنگرهای مختلف جنگ و تولید، متکی به خود است و با قطع وابستگی ها قادر خواهد بود به استقلال و آزادی برسد.

فرشاد مقیمی ادامه داد: جنگ هشت ساله، ما را آماده، مقاوم و کوشاتر کرده است و نشانه های آن، شکوفایی در حوزه های مختلف تولید و خوداتکایی است.

وی افزود: کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو در زمان جنگ تحمیلی، دوشادوش رزمندگان بودند و سالن‌های این شرکت به محلی برای تولید تجهیزات دفاعی تبدیل شده بود.

به گفته مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در این شرکت، زمینه آشنایی نسل جوان با ابعاد مختلف حماسه بزرگ دفاع مقدس را فراهم کرده است. 

گفتنی است،‌ در این دو نمایشگاه که به مناسبت هفته دفاع مقدس و با همت حوزه 502 بسیج امام علی (ع) و مشارکت معاونت ها و مدیریت های مختلف ایران خودرو برپاست، بخشی از توانمندی‌های صنایع دفاعی و مهندسان بسیجی گروه صنعتی ایران خودرو به نمایش گذاشته شده است.  

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گروه صنعتی ایران خودرو فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گروه صنعتی ایران خودرو دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است