Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@09:00:47 GMT

بیشتر شدن شانس ماندن دله آلی در تاتنهام

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۶۸۰۹

پاری سن ژرمن حاضر نیست با رقمی که تاتنهام برای دله آلی می خواهد او را به خدمت بگیرد.

دله آلی احتمالا در تاتنهام می ماند زیرا پاری سن ژرمن احتمالا به دلایل مالی از جذب او منصرف می شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، پاری سن ژرمن برای به دست آوردن توافقات مالی لازم برای جذب دله آلی با مشکلاتی روبه رو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع هزینه جذب هافبک انگلیسی برای پاری سن ژرمن علی رغم اینکه آنها برای آغاز مذاکرات تشویق شده بودند، بالا است و این موضع احتمالا باعث منصرف شدن آنها از نهایی کردن این انتقال خواهد شد. پس از صحبت های اولیه، پی اس جی اطمینان داشت که می تواند در مورد آلی با تاتنهام به توافق برسد اما خوشبینی در 48 ساعت گذشته کاهش یافته است.

پاری سن ژرمن فقط علاقه داشت این بازیکن 24 ساله را به صورت قرضی به خدمت بگیرد و او نیز علاقه زیادی به این انتقال نشان داده بود. علی رغم اینکه آلی برای جدایی مشتاق بود اما اکنون به نظر می رسد شانس ماندن او در اسپرز بیشتر شده است. مورینیو به آلی گفت که تلاش برای بازگشت به ترکیب تیم به خود او بستگی دارد و این مربی در مصاحبه اخیر خود نیز تاکید داشت که متقاعد شده آلی در پنجره نقل و انتقالات فعلی اسپرز را ترک نخواهد کرد.

همچنین بخوانید:

پاری سن ژرمن از جذب دله آلی مطمئن است

مورینیو خواهان فروش دله آلی و دنیل لوی خواهان حفظ او است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن دله آلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم

دیدار تیم‌های دورتموند و پاری سن ژرمن در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری دورتموند به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های دورتموند و پاری سن ژرمن شامگاه _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد دورتموند به پایان رسید.

تک گل این دیدار را متس هوملس در دقیقه ۵۰ به سود دورتموند به ثمر رساند.

دورتموند که در دیدار رفت هم با تک گل نیکلاس فولکروگ پیروز میدان شده بود، موفق شد اولین راه‌یافته به فینال لیگ قهرمانان اروپا باشد.

خلاصه‌بازی دورتموند و پاری سن ژرمن کد خبر 751613

دیگر خبرها

  • همه احتمالات قهرمانی و بقا در لیگ برتر ایران/ شانس ماندن خوزستانی‌ها و نساجی چقدر است؟
  • گل پیروزی برابر پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 0 - دورتموند 1
  • «زنبورها» فینالیست غیرمنتظره این فصل لیگ قهرمانان اروپا
  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • گل متس هوملس به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 0-1 دورتموند)
  • ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند مشخص شد
  • پاری سن ژرمن - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند