Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، متن پیام تسلیت رهبر انقلاب به مناسیت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسن ممدوحی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت عالم با فضیلت جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ حسن ممدوحی رضوان الله علیه را به خاندان و فرزندان گرامی و به همه ارادتمندان و شاگردان و مستفیدان از آن بزرگوار تسلیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان عالم انقلابی و وارسته‌ئی بودند که سال‌ها در خدمت تبیین و نشر معارف اسلامی تلاش و مجاهدت کردند. امید است این پرونده‌ عمل صالح مقبول حضرت حق متعال و موجب علو درجات آن مرحوم گردد. رحمت و رضوان الهی را برای ایشان مسألت می‌کنم.
سیدعلی خامنه‌ای»

حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سه شنبه شب دعوت حق را لبیک گفت؛ آن مرحوم نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری بود که در چند سال اخیر مبتلا به سرطان شده بود. پیکر آن مرحوم امروز - پنجشنبه-  با رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده توسط ستاد ملی کرونا، از مسجد امام حسن عسکری(ع) به طرف حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) تشییع و در جوار کریمه اهل بیت(س) در حرم مطهر در شهر قم به خاک سپرده می‌شود.

منبع: الف

کلیدواژه: حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| یادی از دیدار نخبه مازندرانی با رهبر انقلاب

تصاویری از گفتگوی مرحوم سید اسماعیل نصراللهی، نخبه مازندرانی( رتبه ۲۵ کنکور سراسری ۱۴۰۲ رشته علوم انسانی) و مرحوم دکتر سید احمد نصراللهی (جراح دندانپزشک) پدر سید اسماعیل نصرالهی در دیدار سال گذشته نخبگان با رهبر انقلاب منتشر شده است.

کد خبر 750778

دیگر خبرها

  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • دیدار کارگزاران حج و زائران بیت‌الله با رهبر معظم انقلاب
  • انتشارات انقلاب اسلامی با ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظّم انقلاب در راه نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • فیلم| یادی از دیدار نخبه مازندرانی با رهبر انقلاب
  • تصاویری از مرحوم نصراللهی نخبه مازندرانی در دیدار با رهبر انقلاب