Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-05@03:21:10 GMT

افشاگری درباره مذاکره عجیب با استراماچونی

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۶۹۳۸

 به گزارش جام نیوز، جام جم نوشت:یکی از انتقادات همیشگی هواداران استقلال به مدیریت آن باشگاه این است که چرا به صورت شفاف مسایل را بازگو نمی‌کنند؟

 

بعد از یک ماه بازی با نام آندره‌آ استراماچونی، این باشگاه رسما اعلام کرد امکان همکاری با این مربی وجود ندارد. در حالی که استقلال تلاش می‌کرد این موضوع را به قانون منع خارجی‌ها ربط دهد، استراماچونی فاش کرد اصلا به او پیشنهادی برای همکاری نداده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی ایتالیایی حتی مدیران استقلال را متهم به دروغگویی کرد.

 

در ادامه نوبت به پیشکسوتان استقلال رسید که احمد سعادتمند را متهم به آن کردند با افکار عمومی بازی کرده، در حالی که می‌دانست استراماچونی به تهران نخواهد آمد. حالا اما جام جم به اطلاعات تازه‌ترین در این زمینه رسیده که نشان از تائید همین اخبار می‌دهد.

 

ظاهرا  باشگاه استقلال سه هفته پیش، نیمکت خود را به آلکس نوری مربی ایرانی-آلمانی پیشنهاد داده است. این مربی هم بعد از دریافت پیشنهاد استقلال، چراغ سبز نشان داد و حتی به انتخاب دستیارانش پرداخت. او ابتدا به سراغ فریدون زندی رفت و از او خواست همراهی‌اش کند ولی مربی ایرانی دینامودرسدن اعلام کرد ترجیحش این است در فوتبال آلمان بماند. نوری همچنین کار حضور یک دستیار آلمانی را که همیشه کنارش حضور دارد، در استقلال قطعی کرد.

 

در روزهای اخیر هم شایعات زیادی درباره توافق نهایی استقلال با این نوری منتشر شده است. به همین خاطر انگار چنین اخباری صحت دارد و باید گفت استقلال دو هفته پیش از اینکه به صورت رسمی حضور استراماچونی را منتفی اعلام کند، با الکس نوری به توافق رسیده بود! ظاهرا نام مربی ایتالیایی تنها دکور کار بوده و در پس پرده استقلال توافقات دیگری داشت. بی شک این فریدون زندی یا الکس نوری  هستند که می‌توانند در این زمینه اطلاعات تازه‌تری در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: استراماچونی نیوز آندرا استراماچونی بازیکن جام گزارش استقلال فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال اگرچه نتوانست تراکتور را شکست بدهد، ولی به واسطه نتیجه‌ای که پرسپولیس کسب کرد، همچنان در صدر جدول باقی مانده و شانس اول کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود. آبی پوشان دوشنبه هفته آینده باید به مصاف ذوب آهن بروند و اگر بتوانند سبزپوشان اصفهانی را در ورزشگاه آزادی شکست بدهند، بر قله لیگ برتر باقی خواهند ماند.

البته این بازی به لحاظ حاشیه‌ای شرایط خاص خودش را دارد. جدا از اتفاقاتی که در مسابقه رفت به وقوع پیوست، محمد ربیعی سرمربی کنونی ذوب آهن هم وضعیت خاصی مقابل جواد نکونام دارد. تابستان سال گذشته هنگامی که هنوز شرایط برای سرمربیگری جواد نکونام در استقلال فراهم نشده و همه چیز در حال از ابهام قرار داشت، ربیعی یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال شد و حتی با او تماس هم گرفتند، اما وضعیت برای نکونام مساعد شد و او روی نیمکت استقلال نشست. حالا جواد باید در ورزشگاه آزادی به مصاف مردی برود که حدوداً ۱۰ ماه قبل می‌خواست سرمربی استقلال شود و اگر چنین اتفاقی رخ می‌داد، نکونام حالا دیگر سکاندار آبی‌پوشان نبود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • ببینید | انتقاد پیمان یوسفی از روند برکناری علی خطیر و خوشحالی مربی استقلال از این خبر روی آنتن زنده تلویزیون!
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • واکنش عجیب خطیر بعد از شنیدن خبر برکناری‌اش
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • واکنش عجیب باشگاه استقلال به برکناری شبانه خطیر