Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان با رعایت دستورالعمل‌های  بهداشتی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود و فردا جمعه چهارم مهر به پایان می‌رسد.

به گفته ابراهیم مبارک قدم، در این آزمون ۳ هزار و ۳۴۷ نفر از مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پذیرفته شدگان در این آزمون با کسب دست کم ۵۰ درصد از نمره مورد نیاز و با ارایه سوابق فنی مرتبط ازاداره کل راه و شهرسازی پروانه به کار دریافت و رسما فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمون مهندسان راه و شهرسازی دستورالعمل های بهداشتی نظام مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ هفتمین اجلاس دو روزه مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شورا‌های اسلامی و معاونان شهرسازی شهرداری‌های کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌های کشور با محوریت مشارکت‌های مردمی در بازآفرینی شهری و چالش‌های شهرسازی در بوشهر آغاز به‌کار کرد.

رئیس مجمع رؤسای کمیسیون شهرسازی کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌های کشور و رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در این نشست گفت: در ساختار قانون اساسی به‌گونه‌ای پیش‌بینی شده که کار مردم و تصمیمات محلی، در یک نظام مشارکتی و در یک نظام بر پایه حضور مردم توسط منتخبان اتفاق بیفتد.

مهدی عباسی با بیان این‌که شورا از مردم و برای مردم است و در ارتباط با مردم معنای واقعی خود را پیدا می‌کند، افزود: خوشبختانه شاهد این بودیم که رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری و معاونان در کنار هم تبدیل به یک مجموعه منسجم و هم‌فکر و هم‌سو شدند که این ارتباط و این سطح انسجام و آشنایی از فعالیت و تجربیات یکایک افراد، برای مردم پرثمر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر هم در این نشست گفت: شهرسازی و معماری در حرکت تاریخ، نشان از ابعاد مختلفی از درجه تمدن هر جغرافیا و منطقه زیستی دارد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: در هر زیست‌بوم معماری و شهرسازی و بازآفرینی سازه‌های زیستی نشان از درجه دانش، هوشمندی، توان مهندسی و تشخیص قوی در عرصه جامعه‌شناسی و روان‌شناسی آن جامعه دارد.

او اضافه کرد: معماری، شهرسازی و بازآفرینی، آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است و نشان از درجه دانش مدیران و مردم آن منطقه دارد؛ بنابراین این همایش بسیار مهم است و می‌تواند در یک فرآیند دانش‌بنیان و فوق‌العاده جامع به بسیاری از چالش‌ها و مشکلاتی که در روند زندگی انسان ایجاد می‌شود پاسخ مثبت دهد و چالش را حل کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر هم با بیان این‌که شهر‌ها پیچیدگی‌های درهم‌تنیده خود را دارند، گفت: بافت‌های قدیمی در زمان‌های خود الگو‌های تمدن آن دوره بوده‌اند؛ اما اینک با فرسودگی آنها و تغییر فرهنگ‌ها و شکل زیست جمعی، کاربرد آن بافت‌ها انتظارات جامعه امروز را برآورده نمی‌کند.

محمدهادی رستمیان افزود: امیدواریم این نشست‌ها الگوی مناسب اقلیم هر منطقه با رویکرد مسئله‌محوری و تطابق‌پذیری فراهم شود تا شهر‌ها و بافت‌های شهر‌ها سرزنده و پرنشاط باشند و امکان دست‌یابی مردم به همه خدمات زیربنایی و روبنایی در آنها فراهم باشد.
در پایان این آیین از شورا‌های برتر استان بوشهر تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • (تصاویر) بازرسی بدنی شرکت کنندگان در کنکور، قبل از ورود به جلسه آزمون
  • رقابت حدود ۱۶ هزار داوطلب قزوینی در کنکور ۱۴۰۳
  • برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • سفر رئیس جمهور به سریلانکا به روایت تصویر
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • برگزاری مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی شوراها در بوشهر
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌‌وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت