Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با اشاره به توزیع سالانه ۳۰۰ میلیون مرسوله در کشور گفت: انتقال ریلی مرسولات پستی در گیلان تا ۲ ماه آینده برقرار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، رمضانعلی سبحانی‌فر امروز در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های پست گیلان در رشت با اشاره به هدفگذاری جهت ارسال 600 میلیون مرسوله در سال در سراسر کشور اظهار داشت: در حال حاضر بنا داریم که امکانات زیرساختی و حمل و نقلی پست در کشور را توسعه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با بیان اینکه هم‌اکنون سالانه حدود 300 میلیون مرسوله در سراسر کشور توزیع می‌شود خاطرنشان کرد: با توسعه امکانات زیر ساختی و پستی می‌توانیم این میزان را تا 600 میلیون مرسوله در سال افزایش دهیم.

وی به علت کاهش میزان مرسولات پستی در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به حذف قبوض کاغذی گاز، برق، تلفن و آب و با توجه به اینکه یک سوم از مرسولات پستی کشور را همین قبوض کاغذی تشکیل می‌داد لذا این میزان به‌طور قابل توجهی کاهش یافت.

تعداد مرسولات پستی استان سمنان از ابتدای شیوع کرونا افزایش یافتپست بانک استخدام می‌کندگردش مالی 162میلیارد ریالی پست کتاب در 5 ماه گذشته

سبحانی‌فر با تاکید بر اینکه هم اکنون 8 استان کشور از امکان نقل و انتقال مرسولات پستی از طریق خط آهن برخوردارند تصریح کرد: در تلاشیم که این امکان را در استان گیلان تا 2 ماه آینده فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های حمل و نقلی و استفاده از واگن‌های خط آهن و چارترهای هوایی تاکید کرد و گفت: توسعه زیرساخت‌های حمل و نقلی منجر به تسریع در انتقال مرسولات پستی و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم می‌شود.

وی به رفع مشکل تاخیر در تحویل به‌هنگام مرسولات‌ پستی اشاره کرد و عنوان داشت: استفاده از خطوط هوایی استان گیلان به‌ویژه چارتر شرکت‌های هواپیمایی باعث تحویل به‌موقع مرسولات پستی به دست مشتریان می‌شود.

انتهای پیام/613/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیون مرسوله مرسولات پستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان

تین نیوز

اتاق بازرگانی و صنایع قرقیزستان از ابراز علاقمندی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در این کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، اتاق بازرگانی قرقیزستان و چین، طرف چینی نسبت به سرمایه گذاری در ساخت بندر خشک جدید و بزرگ در قرقیزستان و اتصال این بندر به شبکه ریلی چین اعلام آمادگی کرده است. قرقیزستان از مهمترین همسایگان چین به حساب آمده و شاخه ای از کریدور میانی BRI با عبور از شبکه ریلی  این کشور به سمت غرب رهسپار می شود.

به نوشته اتاق بازرگانی قرقیزستان و چین، به منظور انجام توافق اولیه میان دو کشور، یک هیات اعزامی از قرقیزستان به استان شی یان چین سفر کرده و با مقام های ارشد این استان به رایزنی پرداخته اند.

رئیس اتاق بازرگانی قرقیزستان و چین در این خصوص اعلام کرده است: چینی ها سال گذشته کار ساخت بندر خشک مشابهی را در قزاقستان آغاز کرده اند. با توجه به برنامه ساخت راه آهن چین – قرقیزستان – ازبکستان در آینده نزدیک، مدیر بندر خشک شی یان چین، نسبت به ساخت بندری مشابه پروژه قزاقستان در کشور ما اعلام آمادگی کرده است.

به گفته مقام های اتاق بازرگانی قرقیزستان و چین، سران دو کشور نیز در خصوص ساخت بندر خشک در خاک قرقیزستان و با سرمایه گذاری چین، با یکدیگر رایزنی کرده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • فیلم| تصاویری از مسیر ریلی راه آهن لرستان
  • توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان
  • مسدودیت بخش املاک «دیوار» و «شیپور» تا اطلاع ثانوی
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور