Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته جهانى ناشنوایان؛فیلم سینمایی "رابطه" با نگاهی زیبا به قشر توانخواه ناشنوا و با بازى هنرمندانه زنده یاد خسرو شکیبایی،امروز ساعت ١٨ از شبکه امید پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان فیلم «رابطه» به نویسندگی و کارگردانی پوران درخشنده از شبکه امید پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که محصول سال ۱۳۶۵ است. نخستین تجربه بلند سینمایی پوران درخشنده است و داستان آن در مورد نوجوانی ناشنوا و لال به نام ناصر است که قادر به ایجاد رابطه با اطرافیان خود نیست. پدر و خواهر ناصر به او بی توجه‌اند و دل سوزاندن مادر به حال او بی‌فایده است. ناصر تحت فشار اطرافیان و خانواده از همه کس و همه چیز دلزده است، اما پس از آن که معلمش او را در عدم برقراری رابطه با اطرافیان مقصر می داند، به خود می آید. سرانجام پس از آن که تا حدودی قدرت تکلم می یابد با دسته گلی به دیدار معلم می رود.

پرویز پورحسینی، خسرو شکیبایی، پوراندخت مهیمن، منیژه آقایی، علیرضا رضاییان، مهری ودادیان و فخری خورش در این فیلم ایفای نقش کرده اند. موسیقی فیلم رابطه کاری از کامبیز روشن‌روان است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوران درخشنده خسرو شکیبایی پرویز پورحسینی پوراندخت مهیمن شبكه اميد فیلم رابطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت تمام‌نشدنی پاری سن ژرمن؛ چهره درهم ناصر الخلیفی در جریان بازی با دورتموند / عکس

پی‌اس‌جی باز هم به آنچه که تا کنون به دست نیاورده، نخواهد رسید.

طرفداری | چهره درهم ناصر الخلیفی توسط عکاسان شکار شد.

دیدار تیم‌های پاری سن ژرمن و دورتموند در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 1-0 زنبورها به پایان رسید. دورتموند دست به کار بسیار بزرگی زد و خلاف اکثر پیش‌بینی‌ها، پس از 11 سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت، هر چند در هر دو بازی رفت و برگشت شانس هم با تیم ترزیچ یار بود و توپ‌های پاری سن ژرمن به طرز عجیبی به تیرک دروازه حریف آلمانی برخورد می‌کردند.

پاری سن ژرمن به رغم هزینه‌های گزاف از زمان ریاست ناصر الخلیفی، همواره ناکام بزرگ لیگ قهرمانان اروپا بوده‌است. کسب جام‌های داخلی چالش چندان سختی برای پی‌اس‌جی نیست و آن‌چه هواداران باشگاه فرانسوی می‌خواهند، تجربه اولین قهرمانی در اروپا است، دستاوردی که امسال هم خبری از آن نخواهد بود و معلوم نیست این لحظه تاریخی برای پاری سن ژرمن چه زمانی فراخواهد رسید.

یکی از سوژه‌های جالب مسابقه، چهره درهم ناصر الخلیفی پس از گل اول دورتموند بود. رئیس باشگاه پاری سن ژرمن با قیافه‌ای ناراحت و ناامید به تماشای مسابقه ادامه داد که از چشمان عکاسان جا نماند.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • حسرت تمام‌نشدنی پاری سن ژرمن؛ چهره درهم ناصر الخلیفی در جریان بازی با دورتموند / عکس
  • تجلیل از معلمان شهر دهدشت/ تقدیر از فرهنگیان خبرنگار
  • خسرو غفوریان کیست؟ / عکس‌هایی که برای ژیلا صادقی داستان شد/ هنوز توماج صالحی ترند است/ هجمه جدید علیه کاظم صدیقی با نام لیلا
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • نگاهی به فیلم هویت حاتمی‌کیا، به مناسبت بازپخش از شبکه نمایش
  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی برای ریختن در خانه مردم
  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی
  • چشم‌ها را با چای بشوییم یا نه؟/ یک توصیه‌ به کسانی که زیاد با نمایشگر کار می‌کنند
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد