Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@02:09:27 GMT

مراقب باشیم در فضای دشمن بازی نکنیم

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۷۱۸۳

مراقب باشیم در فضای دشمن بازی نکنیم

سردار نجفوند با اشاره به اینکه باید مراقب باشیم در فضای دشمن بازی نکنیم گفت: نباید به راحتی هر مطلبی را در فضای مجازی منتقل کنیم چرا که این اقدامات از کارهای روانی دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سردار علی نجفوند» امروز (پنجشنبه ۳ مهر) در آئین غبارروبی گلزار شهدای اندیمشک که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار کرد: صدام با چراغ سبز دنیای استکبار به مرزهای اسلامی ما حمله کرد و قرار بود در سه روز خوزستان و در کمتر از یک هفته تهران را فتح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران افزود: صدام مصاحبه خود را در بغداد ناتمام گذاشت و گفت که ادامه مصاحبه را در تهران انجام می‌دهد اما در کمتر از چهار یا پنج کیلومتر در مرز شلمچه از نهر خین تا خرمشهر بیشتر فاصله نبود که توانستند در ۳۴ روز در آن پیش‌روی داشته باشند.

 

وی اذعان کرد: در پادگان و رودخانه کرخه دشمن مسلح و سوار بر زره متوقف شد و در واقع ما صدام را که ادعای رهبری دنیای عرب را در سر داشت، کمتر از چند ساعت شکست دادیم.

 

سردار نجفوند تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد که ما در مقابل زیاده‌خواهی تمام دنیا می‌مانیم و این باعث شد دشمنی که آفند و حمله را در سر داشت و عملی و میدانی وارد صحنه شده بود را وادار به پدافند و دفاع کنیم.

 

وی عنوان کرد: وجود نفس قدسی امام خمینی (ره) و جان‌فشانی رزمندگان و مردم باعث شد ما در عملیات‌های کوچک دشمن را متوقف و زمین‌گیر کنیم و به ماشین جنگی آنها صدمه بزنیم.

 

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران ساخته شدن کشور در سختی‌ها را از دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد و بیان کرد: در اولین عملیات کلاسیک در منطقه فتح‌المبین ۱۵ هزار نفر اسیر و ۲۵ هزار نفر از دشمن کشته و زخمی شدند.

 

وی ادامه داد: کشور ما هیچ‌گونه آمادگی نداشت، ارتش آن آماده نبود، سپاه سازمان یافته‌ای همچون اکنون وجود نداشت و شهربانی و ژاندارمری هم کارهای مرزی خود را انجام می‌دادند که واقعا توانایی و امکانات جنگی لازم را نداشتند.

 

سردار نجفوند با اشاره به اینکه خواست خدا و توکل به آن باعث پیروزی ما در هشت سال جنگ تحمیلی شد اضافه کرد: امروز ما باید قدر بدانیم که هر چه ما دفاع کردیم نتیجه آن در ممکلت کاملا محسوس است.

 

وی مطرح کرد: ما زمانی نیروی سازمان یافته‌ای نداشتیم اما اکنون لشکرها، تیپ‌ها و سپاه‌ها داریم، زمانی یگان پیاده داشتیم و الان نیز یگان‌های واکنش سریع و تکاور داریم.

 

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه زمانی نیروی عشایری ما می‌جنگید ولی در حال حاضر نیروهای جوان، زبده و آموزش‌دیده وجود دارد اظهار داشت: تمام مسائلی که در جنگ تجربه شده بود، به این نسل جوان منتقل شده است و آماده هستند در هر جایی که نیاز باشد از جمله در مقابله با دشمنان خارجی در سطوح مختلف، بلایای طبیعی و مشکلاتی که مردم دارند، حاضر شوند.

 

وی افزود: همیشه ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج هر کجایی که نیاز بوده وارد شده‌اند و قبل از مسئولانی که باید پای کار بیایند، در صحنه حاضر شده و به مردم کمک کرده‌اند.

 

سردار نجفوند با بیان اینکه تا ما زنده هستیم دشمن جرات پا نهادن به خاک کشور ایران اسلامی را ندارد اظهار کرد: دیروز خاکریز و سنگر دشمن را مشاهده می‌کردیم اما امروز دیگر این خاکریز و سنگر وجود ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه باید مواظب باشیم در فضای دشمن بازی نکنیم خاطر نشان کرد: نباید به راحتی هر مطلبی را در فضای مجازی منتشر کنیم چرا که این اقدام از کارهای روانی دشمن است.

 

«شهریار خسروی» نیز عنوان کرد: هشت سال دفاع مقدس حدیث ماندگاری، پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب انقلاب اسلامی و میهن اسلامی خود قله‌های بلند رشادت را درنوردیده و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته است.

 

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران اندیمشک تصریح کرد: تحمیل جنگ هشت ساله به ایران، رویش موج اتحاد و حرکت مردمی را در پی داشت که برای آزاد زیستی بهایی بسیار پرداخته بودند و در این عرصه با ایمان به مبارزات خود بُعد معنوی بخشیدند که از مرارت‌های بی‌شمار جنگ، ارزش‌هایی چون شرافت، ایمان، عشق، شجاعت، تدبیر و ایثار تبلور یافت.

 

وی در پایان یاد آور شد: مرزهای جنوب و غرب کشور به قربانگاه پاک‌ترین فرزندان این دیار تبدیل شدند ولی ایمان و قدرت روح والای آنها این خاک را به مکانی مقدس تبدیل کرد که تا امروز سایه حضور آنها در آن مکان‌ها موج می‌زند و خاک عطر وجود خود را از آنها وام دارد.

 

در ادامه جمعی از مسئولان، نیروهای یگان‌های نظامی و بسیجیان با اهدای شاخه گل به مزار معطر شهدا، با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم تجدید میثاق کرده و به مقام شامخ این شهدای والامقام ادای احترام کردند.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: هشت سال جنگ تحمیلی اندیمشک هفته دفاع مقدس فضای مجازی سردار نجفوند دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم

استاندار ایلام گفت: شهدا از ما انتظار خدمت‌گذاری به مردم دارند و باید در این مسیر ثابت‌قدم باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت_ هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)، در دیدار با خانواده شهید تازه‌تفحص شده دوران دفاع مقدس «محمدشفیع فیضی‌زاده» اظهار کرد: هر چه داریم از برکت وجود شهدا است و شهدا از ما انتظار خدمت‌گذاری به مردم دارند و باید در این مسیر ثابت‌قدم باشیم.

وی افزود: شهدا رستگار شدند و نزد پروردگار متعال روزی دارند، این شهید والامقام، برای کشور، استان ایلام و خانواده فیضی‌زاده افتخاری بزرگ است.

استاندار ایلام اضافه کرد: بعد از ۴۱ سال پیکر این شهید والامقام تفحص شد و این خانواده چشم به راه نیستند، خانواده شهدا صاحب اصلی این نظام هستند و باید همواره قدردان آنها باشیم.

بهرام‌نیا با بیان این‌که شهید فیضی‌زاده مظهر ایثار و فداکاری است، گفت: این شهید بزرگوار در مقطع جوانی از مادیات دنیا گذشت و برای دفاع از خاک این کشور در میدان حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت رسید.

کد خبر 750470

دیگر خبرها

  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • مراقب باشیم آمار نامتوازن کنکور روح خانواده را زخم نکند
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • (ویدئو) فراموش نکنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • اهدای مدال قهرمانی پاراالمپیک به سردار حاجی‌زاده