Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@13:51:52 GMT

برگزاری شب خاطره دفاع مقدس در جهرم

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۷۲۸۵

برگزاری شب خاطره دفاع مقدس در جهرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از جهرم، حسین پاشه با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کانون فرهنگی و هنری پیمان غدیر گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادتها و دلاورمردی رزمندگانی است که در راه دفاع از حریم و ناموس کشورشان به قیام علیه دشمنان و مستکبران عالم پرداختند و در این راه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کانون فرهنگی و هنری پیمان غدیر، ولایت‌پذیری را از جمله دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد و افزود: این هفته فرصتی برای بیان رشادت ها و حماسه آفرینی قهرمانان ایثار و شهادت است.

 وی ادامه داد: شب خاطره دفاع مقدس، با پخش اکران فیلم های ارزشی و دفاع مقدس، خاطره گویی رشادت و دلیرمردی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دوران دفاع مقدس با روایتگری رزمنده دفاع مقدس سعید ستاوند همچنین ذکر مصیبت شهادت امام حسین (ع) و اصحاب باوفایش با نوای ذاکر اهلبیت عصمت و طهارت محسن ذاکری همراه است.

برگزاری پنجمین سالگرد شهید مدافع حرم ایمان خزاعی نژاد در جهرم

  پنجمین سالگرد شهید مدافع حرم ایمان خزاعی نژاد همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) در مسجد امام حسین(ع) شهرستان جهرم برگزار شد.

  مدیر کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی جهرم با عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) و سالگرد شهید مدافع حرم ایمان خزاعی نژاد که همزمان شده است، افزود: در آیین مراسم، یاد و خاطره این شهید عزیز که از ایام کودکی در کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی فعالیت داشته است، گرامی می‌داریم.

به گزارش فارس، «شهید ایمان خزاعی نژاد»، سوم خرداد ۱۳۶۶ در جهرم دیده به جهان گشود، وی پس با تحصیل در رشته جغرافیا از دانشگاه پیام نور جهرم وارد سپاه شد و در «تیپ هوابرد ۳۳ المهدی(عج) به فعالیت پرداخت.

وی سرانجام در تاریخ ۲۳ آبان ماه سال ۱۳۹۴ و در عملیات مستشاری در حومه شهر حلب سوریه و در حالی که تنها ۲۸ بهار از زندگی اش می گذشت به مقام رفیع شهادت رسید و در تاریخ ۲۵ آبان ماه سال ۱۳۹۴ در گلزار شهدای رضوان جهرم به خاک سپرده شد.

اجرای همایش دخیل بستگان به چادر خاکی در جهرم

مسئول روابط عمومی تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج) افزود: دوران دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و این مهم باید نسل به نسل بازگو شود تا برای همیشه در تاریخ کشورمان جاودانه باقی بماند.

کریمی لزوم اجرای برنامه های مختلف در راستای احیا و زنده نگه داشتن رشادت های رزمندگان و شهدای نظام اسلامی را ضروری دانست و بیان کرد: در این راستا و به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس آیین های مختلفی از سوی «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» در حال اجرا بوده است  که شاخص ترین برنامه همایش دخیل بستگان چادر خاکی است که با سخنرانی لطف الله یداللهی رزمنده دفاع مقدس و رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس و با حضور خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار می شود.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس شهید مدافع حرم جهرم فارس شب خاطره کانون فرهنگی و هنری دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا علیجانی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده‌اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی. ان. ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

کد خبر 6088463

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت