Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@19:16:38 GMT

فلورنتینو لوئیس در یک قدمی پیوستن به موناکو

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۷۳۶۷

کواچ نیاز خود به یک هافبک دفاعی جدید را با جذب لوئیس برطرف خواهد کرد. 

موناکو برای قرض گرفتن فلورنتینو لوئیس از بنفیکا با طرف پرتغالی به توافق رسیده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از RMC Sport، هنوز مشخص نیست که آیا بندی برای دائمی کردن قرارداد این هافبک دفاعی 21 ساله پیش بینی شده است یا نه ولی موناکو برای قرض گرفتن لوئیس باید 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون یورو به بنفیکا بپردازد. انتظار می رود این بازیکن طی ساعات آینده برای پشت سر گذاشتن تست پزشکی موناکو راهی فرانسه شود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی آلونسو درباره داوری فرمول یک

فرناندو آلونسو، راننده اسپانیایی تیم استون مارتین مدعی شد که تصمیم‌های داوران فرمول یک تحت تاثیر ملیت‌های رانندگان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از موتور اسپورت؛ فرناندو آلونسو پس از مسابقات مقدماتی گرندپری میامی با اشاره به صحنه تخلف لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی تیم مرسدس بنز گفت: اگر جای لوئیس همیلتون بودم، برای یک مانور جسورانه در شروع مسابقه سرعت، زمانی که او در نخستین پیچ دچار تصادف شد، جریمه می‌شدم.

فرستاپن: پیشنهاد 250 میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!

قهرمان دو دوره فرمول یک افزود: من این احساس را دارم که ملیت بر تصمیم‌گیری‌ها تأثیر می‌گذارد. من با محمد بن‌سلیم (رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی) و دیگر افراد صحبت خواهم کرد. من باید مطمئن شوم که هیچ مشکلی در مورد ملیت من وجود ندارد، هیچ چیزی که بتواند روی هر تصمیمی تأثیر بگذارد. این فقط به من مربوط نمی‌شود، بلکه به نسل آینده اتومبیلرانی اسپانیا نیز مربوط می‌شود. آنها باید محافظت شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • ادعای جنجالی آلونسو درباره داوری فرمول یک
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • عارف غلامی در یک‌قدمی سهمیه اروپایی
  • عارف غلامی در یک قدمی سهمیه اروپایی
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)