Web Analytics Made Easy - Statcounter

تروریست‌های وابسته به القاعده صبح امروز(پنجشنبه) در یک حمله موشکی تعدادی از غیر نظامیان سوری را در شمال غرب حماة هدف گرفتند. این حمله با پاسخ توپخانه‌ای ارتش سوریه روبه رو شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در حمله تروریست‌های"حراس الدین" وابسته به تشکیلات القاعده به منطقه جورین در سهل الغاب واقع در شمال غربی حماة چند غیر نظامی مجروح شدند و خسارات مادی هنگفتی به اموال غیر نظامیان وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پاسخ به این حمله، توپخانه ارتش سوریه مواضع و تحرکات تروریست‌ها در محورهای السرمانیه، دویر الاکراد و تل واسط که سکوهای شلیک موشک برای حمله به مناطق مسکونی در آنجا مستقر است را هدف قرار داد.

گروه تروریستی حراس الدین در سال ۲۰۱۶ رسما اعلام موجودیت کرد و به ایمن الظواهری، سرکرده القاعده در افغانستان وفادار است. در این گروه تروریست‌های عرب و غیرعرب حضور دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش سوریه القاعده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله پهپادی و موشکی به یک کشتی اسرائیلی در خلیج عدن و همچنین حملات موشکی به بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر داد که کشتی اسرائیلی «MSC Darwin» در خلیج عدن با تعدادی موشک و پهپاد مورد هدف ارتش یمن قرار گرفته است.

به نوشته وبگاه شبکه المسیره، یحیی سریع همچنین گفت که یگان موشکی ارتش یمن تعدادی موشک بالستیک و کروز به سمت اهداف رژیم اشغالگر اسرائیل در بندر ایلات (ام الرشراش) واقع در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

او گفت که نیروهای مسلح یمن با ممانعت از کشتیرانی اسرائیل یا کشتی‌هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند به حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهد.

یحیی سریع تأکید کرد که عملیات نیروهای مسلح یمن جز با توقف تجاوزات رژیم اشغالگر و محاصره غزه متوقف نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • المسیره: عربستان مناطق مرزی یمن را هدف حمله موشکی و توپخانه‌ای قرار داد
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت