Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان بناب گفت: به علت عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در روز‌های اخیر آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا تا سه برابر در بناب افزایش یافته است.

رفیعی فرماندار بناب در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان بناب با اشاره به عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم گفت: به علت عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در روز‌های اخیر آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا تا سه برابر در بناب افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان بناب با تاکید بر احساس مسئولیت دستگاه‌های اجرایی در زمینه مقابله با کرونا گفت: عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با عادی انگاری جامعه از هیچ دستگاه و نهادی سلب مسئولیت نمی‌کند و همه باید به وظایف خود عمل کنند.

رفیعی سپس بر ممنوعیت برگزاری هرگونه همایش و مراسم در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: مدیران ادارات در صورت ضرورت جلسات را به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کنند.

او در خصوص مراسم تشییع و تدفین اموات نیز گفت: حضور افراد به غیر از بستگان درجه‌یک اموات هنگام تشییع و تدفین ممنوع است.

فرماندار بناب در ادامه شهرداری را ملزم کرد ضمن انجام ضدعفونی اماکن عمومی و ناوگان شهری نسبت به ایجاد محدودیت در تفرجگاه‌ها و پارک‌های شهر اقدام کند.

رفیعی گفت: سوخت گیری خودرو‌ها در جایگاه‌های سوخت صرفاً باید توسط اپراتور‌های جایگاه‌ها انجام گیرد و آن‌ها ملزم به این کار هستند و در صورت عدم تمکین با جایگاه‌های متخلف برخورد خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کرونا مبتلایان کرونا ویروس کرونا بناب صراط عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان

مسئولان وزارت صحت عامه طالبان در مراسم بزرگداشت روز جهانی مبارزه با بیماری مالاریا در کابل گفتند: درسال ۲۰۲۳ بیش از ۱۸۰هزار مورد ابتلا به بیماری مالاریا در کشور ثبت شده است.

به گفته مسئولان این آمار نسبت به سال ۲۰۲۲ حدود ۳۰ درصد افزایش نشان می دهد.

بنابر اعلام این وزارتخانه، افغانستان از نظر شیوع مالاریا پنجمین کشور حوزه مدیترانه است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند