Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:35:39 GMT

فکری: بازیکن با کیفیت در فوتبال ایران زیاد هست

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۸۰۴۳

فکری: بازیکن با کیفیت در فوتبال ایران زیاد هست

محمود فکری بعد از عملکرد خوبش با نساجی در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم ، حالا این تیم را برای فصل جدید آماده می کند.

به گزارش" ورزش سه" نساجی بعد از حضور محمودفکری نمایش خوبی داشت و در نهایت فصل را در رتبه نهم به پایان رساند. با این حال در پایان فصل موج جدایی تعدادی از بازیکنان مطرح این تیم باعث نگرانی هواداران نسبت به آینده تیم محبوبشان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی شجاعی، حسین ماهینی، رحمان جعفری، عرفان معصومی، علی اصغر عاشوری، علیرضا حقیقی، محمد میری و محمد عباس زاده بازیکنانی بودند که از نساجی جدا شدند اما فکری با انجام چند خرید مثل مهردادبایرامی، ایوب کلانتری، فردین عابدینی ، شاهین مجیدی، مصطفی نوروزی و امیرمهدی جانملکی خیلی زود سعی کرد توازن لیستش را حفظ کند.


او بعد از اولین بازی تدارکاتی نساجی که با پیروزی این تیم برابر ماشین سازی همراه بود گفت:" از هفته گذشته تمرینات را شروع کردیم. می توانم بگویم تقریبا همه تیم ما عوض شده است. تیم خوبی بستیم و جوانان و با تجربه های خوبی را جذب و آماده سازی را شروع کردیم."


فکری اضافه کرد:" هر هفته بازی تدارکاتی در برنامه مان گذاشتیم که انشالله جلو برویم و ببینیم خدا چه می خواهد. تیم خوبی را جمع کردیم و انشالله با تمرینات و بازیهای تدارکاتی خوب تیم قدرتمندی را برای فصل جدید آماده کنیم."


سرمربی تیم نساجی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به نگرانی هواداران از خروج بازیکنان خوب فصل گذشته گفت:" طرفداران نساجی خیالشان از بابت تیم راحت شود. تیم اگر درست و سالم بسته شود بازیکن خوب و باکیفیت در فوتبال ما زیاد هست. می توانیم بازیکنان با کیفیتی بگیریم. خداراشکرتا الان بازیکنان خوبی گرفتیم. با توجه به درخششی که در ده بازی فصل قبل داشتیم خیلی از بازیکنانمان به چشم آمدند و مشتری پیدا کردند وبا قرارداد بالا رفتند و امیدوارم موفق باشند."


او ادامه داد:" از این بابت نگرانی  ندارم. تیم خوبی بستیم حتی در سال های آینده هم تیم خوبی است و می تواند آینده نساجی را بسازد. از هواداران می خواهم انرژی خوب به ما بدهند. ما به انرژی مثبت آن ها برای موفقیت نیاز داریم."


فکری در بخش دیگری از صحبت هایش درباره اینکه گفته می شود نساجی فصل بعد را در زمین چمن طبیعی شهر ساری میزبانی می کند گفت:"با توجه به اینکه ورزشگاه وطنی شرایط بازی را ندارد انشالله که زمین چمن طبیعی ساری آمده شود که در چمن طبیعی بازی کنیم. فصل گذشته امتیارات خوبی را در بازی های خانگی از دست دادیم. بازیکنان خودمان هم از چمن مصنوعی راضی نبودند. امیدوارم هرچه زودتر چمن طبیعی قائمشهر آماده شود. استادیوم ساری هم آماده باشد می توانیم امتیازات کامل بازی های خانگی را بگیریم."

نساجی مازندران محمود فکری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران محمود فکری چمن طبیعی تیم خوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند