Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:11:49 GMT

سوارز با گریه؛ گفتند ماندنم به ضرر مسی است

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۸۰۸۹

سوارز با گریه؛ گفتند ماندنم به ضرر مسی است

ستاره اوگوئه ای بارسا امروز در میان بغض و اشک از هواداران بارسلونا خداحافظی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز که پس از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسا در فهرست مازاد این باشگاه قرار گرفت در نهایت پس از یک ماه موفق به گرفتن مجوز جدایی اش شد و شب گذشته رسما به اتلتیکو مادرید پیوست.

ستاره اروگوئه ای شش سال برای بارسا بازی کرد و با 198 گل سومین گلزن برتر باشگاه لقب گرفت اما در نهایت به دلایل متعدد مجبور به جدایی شد و با فسخ قراردادش راهی اتلتیکو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او روز گذشته با جمع کردن وسایلش در رختکن بارسلونا دز هم تیمی هایش خداحافظی کرد و با چشمانی اشکبار از کمپ بارسلونا خارج شد.

سوارز امروز در نشستی خبری رسما از هواداران بارسا خداحافظی کرد و در جریان این نشست نتوانست احساساتش را کنترل کند و اشک ریخت.

 

 

 

 

سوارز در ابتدای صحبت هایش گفت:« برای همیشه قدردان حمایت های اعضای باشگاه و هواداران خواهم ماند چرا که همواره به من اعتماد داشتند و حامی من بودند. می دانم که خیلی ها به خاطر جدایی من ناراحتند و در هر صورت برای خود من هم جدایی پس از شش سال سخت است.»

 

آخرین بازی برای بارسا شکست 8-2 از بایرن:« هر کدام از بازی هایی که منجر به حذف مان از لیگ قهرمانان شدند در خاطرم باقی مانده ولی همیشه خاطرات خوب از بارسا به یادم خواهد ماند.»

 

سرزنش بارسا:« امروز روز خداحافظی من است و نمی خواهم اعتراض و انتقادی را مطرح کنم. می خواهم به عنوان یک بازیکن بزرگ بارسا را ترک کنم.»

 

از بارسا به اتلتیکو و رویارویی با مسی:« خواهیم دید در آینده چه رخ خواهد داد. قبلا مقابل لئو در بازی های ملی بازی کرده ام ولی احساسات را در بازی های رودرو دخالت نخواهیم داد. هر کدام برای برد تیم خودمان تلاش می کنیم.»

 

نظر مسی:« سال هاست یکدیگر را می شناسیم و می داند که به چه چیزی فکر می کنم. به اندازه کافی بزرگ و بالغ هستیم که به یکدیگر مشاوره درست بدهیم.»

 

بازی در اتلتیکو:« برای بازی در اتلتیکو شور و شوق زیادی دارم و می دانم که یک تیم رقابت طلب و مدعی است. اتلتیکو همیشه تا هفته های پایانی برای قهرمانی شانس داشته و مبارزه کرده است.می خواهم به اتلتیکو کمک کنم به تیم بهتری تبدیل شود.»

 

جدایی تلخ از بارسا:« هر بازیکن مقطع خودش را در باشگاه دارد و وقتی باشگاه تصمیم می گیرد این دوران تمام شده چاره ای جز پذیرشش نیست. البته که سخت است چون من و خانواده ام در بارسا راحت بودیم ولی فوتبال همین است و بالاخره یک روز باید رفت.»

 

انتقاد از خود:«(با خنده) به شخصه برای بارسا کم نگذاشتم. با مصدومیت هم برای این تیم بازی کردم ولی به عنوان انتقاد از خود باید بگویم که در حذف از لیگ قهرمانان سال های اخیر من هم به سهم خودم مقصر بودم. اتفاقی که نه یک بار که سه بار تکرار شد.»

 

انتخاب اتلتیکو:« وقتی بارسا مرا در فهرست مازاد گذاشت، پیشنهادات زیادی دریافت کردم ولی می خواستم به تیم بروم که قدرت رقابت با بارسا و رئال را داشته باشد. اتلتیکو چنین تیمی است.»

 

تصمیم کومان:« انتظار تماس او را داشتم و می دانستم که قرار است در فهرست مازادش باشم. قبلا هم گفته بودم که مشکلی ندارم که برای صلاح باشگاه راهی تیمی دیگر شوم. با این حال تا روزی که تحت تعهد بارسا بودم در تمرینات حاضر شدم.»

 

بارسا بدون سوارز:« برخی مواقع هر باشگاهی نیاز به تغییر و تحول پیدا می کند. مربی جدید روی من حساب نمی کرد و با وجدان راحت از بارسا می روم. سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه هستم و فکر می کنم هر کاری نیاز بود برای بارسا انجام دادم. امیدوارم در روزهای خوب و بد همیشه در خاطر هواداران باقی بمانم. خودم را دارای شرایط بازی برای بارسا می دیدم و یک سال دیگر هم قرارداد داشتم ولی تصمیم مربی و باشگاه چیز دیگری بود. ماه عجیب و دیوانه واری بود. اخبار زیادی به بیرون درز کرد و خبرهای دروغ زیادی هم منتشر شد که باعث عصبانیتم شدند. سعی کردم خودم را از این حواشی دور نگاه دارم.»

 

بهترین لحظه در بارسا:« لحظات خوب زیادی در بارسا داشتم ولی اولین قهرمانی در لالیگا و سپس فاح لیگ قهرمانان و نیز اولین گلی که برای بارسا زدم بهترین خاطراتم هستند. بازی کنار فوتبالیست هایی که زمانی در پی استیشن با آنها بازی می کردم نیز بی نظیر بود. پیوستن به بارسا رویایی بود که محقق شد و سعی کردم بهترین آمار را از خودم به جا بگذارم و حالا با سری بالا و مفتخر از باشگاه خواهم رفت. از شش سال بازی در بارسا احساس غرور می کنم و باید بگویم که لذت بردم.»

 

سوارز در این لحظات کاملا احساساتی شده بود و دیگر نتوانست بغض خود را کنترل کند:« اینکه فرزندانم هر هفته بازی های مرا در بارسا و کنار این ستاره ها تماشا می کردند لذتبخش بود. تماشای گل هایم و فتح جام ها حسی استثنایی داشتند. اینها همیشه در خاطرم خواهند ماند.

ممنون از همه هواداران برای حمایت های شان و باید بگویم که هنرگز فراموش شان نخواهم کرد. دوران من در بارسا تمام شد و از بازی برای این باشگاه احساس غرور فراوان می کنم. سال 2014 و پس از اشتباهی که در جام جهانی مرتکب شده بودم، باشگاه به من اعتماد کرد و از این بابت همیشه قدردان هستم. من یک فوتبالیستم ولی در کنارش انسای هستم که احساسات دارد و اعتراف می کنم که لحظلات سختی را پشت سر می گذارم.»

 

بارسلونا لوئیس سوارز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لوئیس سوارز برای بارسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی، بازیکن جوان باشگاه بارسلونا که به صورت قرضی در برایتون حضور دارد، هفته‌های پایانی دوره قرضی را در این باشگاه لیگ برتری به پایان می‌رساند.

این مهاجم 21 ساله پس از نیمکت نشینی در آخرین بازی که تیمش با نتیجه 0-4 مقابل منچسترسیتی شکست خورد، مورد توجه رسانه‌های انگلیسی قرار گرفته است.

از روبرتو دی زربی در نشست خبری امروزش سوال شد که آیا دوست داردد فاتی زمان بیشتری در ترکیب داشته باشد تا به او کمک کند پتانسیل خود را نشان دهد؟ پاسخ این مربی او از نظر لحن گفتار و محتوایی بسیار سرد بود. دی زربی گفت:"نمی‌دانم."

دی زربی که قبل از عوض شدن نظر ژاوی هرناندز برای جدایی از بارسا یکی از گزینه‌های جدی باشگاه اسپانیایی برای مربیگری در این تیم بود، پیام تلخی را به مهاجم 21 ساله اسپانیایی داد.

این پاسخ کامل دی زربی به سوالی در مورد فاتی بود:"آنسو یک استعداد بزرگ و استثنایی است. اما من نمی‌دانم. من باید با تونی بلوم، مدیر ورزشی، مدیران تیم و مدیر استعدادیابی باشگاه ملاقات کنم، سپس با هم صحبت خواهیم کرد."

آنسو فاتی با انتقال قرضی از بارسا که تا سال 2027 با آن قرارداد دارد، موافقت کرد تا به فرم ایده آلی که قبل از عمل جراحی زانو داشت، دست پیدا کند. با این حال او نمایش چندان درخشانی نداشته و طی 1027 دقیقه بازی تنها 4 گل زده و یک پاس گل طی 28 بازی ارسال کرده است.  تابستان امسال آنسو فاتی و بارسا دوباره در مورد بهترین تصمیم برای از سرگیری مجدد حرفه او صحبت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد