Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- استاندار اردبیل گفت: در پی بازرسی ها مشخص شد بسیاری از شایعات پیرامون نحوه مدیریت و یا تخلفات کشت و صنعت مغان کذب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنام جو بعد از ظهر امروز در جلسه احیای حقوق عامه در حوزه خصوصی سازی شرکت کشت و صنعت مغان با حضور رئیس قوه قضاییه اظهار داشت: ما در روند واگذاری ورود نمی کنیم اما عملکرد مدیریت قابل دفاع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تبدیل وضعیت 1400 نفر در این مجموعه افزود: در پی ابطال 2700 کارگر بیکار می‌شوند و به جای ابطال بهتر است با چند شرکت سرمایه گذاری صحبت شود تا با طی این روند امنیت هم تامین بشود.

جزئیات جدید از تخلفات سازمان خصوصی‌سازی در واگذاری کشت و صنعت مغان / دیوان محاسبات ‌بارها درخواست ابطال ‌مزایده را داشتانتقاد امام جمعه اردبیل به واگذاری کشت و صنعت مغان به قیمت غیرواقعیمطالبات مردم اردبیل از ‌رئیس قوه قضائیه / واگذاری کشت و صنعت مغان را ابطال کنید

استاندار اردبیل تاکید کرد: برخی اظهار نظرها بی انصافی است. هر شایعه ای که از تهران به گوش ما می ‌، ما با اعزام بازرس بررسی کردیم و حتی در صورت صحت یک مورد اجازه فعالیت به سرمایه گذار نمی دادیم اما مشخص می شد که  شایعات صحت ندارد.

بهنام جو با انتقاد از برداشت از اصل 44 گفت: وقتی احتیاج به سرمایه گذاری داریم باید اصل 44 به این نحو باشد که تعهدات زمینه واگذاری را فراهم کند اما در مقابل در قالب اصل 44، فروش اموال می‌کنیم.

وی با تاکید مجدد به اینکه  در روند واگذاری مداخله ندارد اما مدیریت جدید اهلیت خود را اثبات کرده و سال گذشته واحد نمونه شده است، افزود: اگر قرار است ابطال انجام شود جایگزینی آن  باید مشخص شود.

رئیس شورای برنامه ریزی استان تاکید کرد: علاوه بر این لازم است تیم اقتصادی، قیمت گذاری را بررسی کند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز با بیان اینکه با خصوصی سازی مشکلی نداریم، افزود: واگذاری اول به دلیل عدم اهلیت فنی و پشت پرده فساد ابطال شد.

ناصر عتباتی تصریح کرد: اگر اهلیت فنی برنده محرز بوده چقدر به نهادهای نظارتی زمان داده شده تا آن را بررسی کنند. سازمان بازرسی و دیوان محاسبات اعلام کرده اساس مشکل دارد.زمان کارشناسی و اعتبار آن به اتمام رسیده اما مبنا قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هم در اعتبار هم در تخصص بحث داریم و باید صورت حساب های سال 96 مبنا قرار می گرفت، اضافه کرد: نظارت دیوان محاسبات و وزارت اطلاعات هم مورد بی توجهی قرار گرفته است و بنده دلیل اصرار رئیس فعلی سازمان خصوصی سازی را نمی دانیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با تاکید به اینکه، باید پرسید آیا حقوق بیت المال رعایت شده است، اضافه کرد: هر چند نظرات استاندار را مدنظر قرار می دهیم اما باید روند واگذاری شفاف شده و در روند قانونی عملیاتی شود.

انتهای پیام/136/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشت و صنعت مغان خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمغان را با صدای علیرضا عصار و با شعر حافظ بشنوید

پیرمغان نام آهنگی است از علیرضا عصار که براساس غزلی از حافظ اجرا شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، علیرضا عصار خواننده موسیقی پاپ، ترانه‌ی «پیر مغان» را با شعری از حافظ و سبزه منصور منتشر کرده است. در واقع این اثر دو بخش دارد که بخش نخست آن با شعری از سبزه منصور اجرا و در بخش دوم آن غزلی از حافظ خوانده می‌شود.

جایزه یک میلیارد تومانی برای بهترین گروه موسیقی / علیرضا عصار در مقام داور

عصار درباره این اثر نوشته است: ترانه «پیر مغان» را با آرزوى روزهاى روشن و به امید شنیدن خبرهاى خوب با عشق به شما عزیزان تقدیم می‌کنم.

در اجرای این اثر بهرام آقاخان گیتار نایلون و دارا دارایی گیتار باس، پویا نیکپور پیانو، همایون نصیری پرکاشن و رضا عسگرزاده دودوک می‌نوازند.

میکس و مسترینگ این اثر را پویا نیکپور انجام داده است.

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد
  • آمادگی استان جهت واگذاری زمین به کارگران دارای شرایط
  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • پیرمغان را با صدای علیرضا عصار و با شعر حافظ بشنوید
  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی