Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمود نوربخش،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم در ششمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم گفت: متقاضیان (صاحبان کارگاه‌ها و کسب و کار‌هایی که از زمان شیوع ویروس کرونا به‌طور مستقیم و غیر مستقیم تعطیل و یا دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند) می‌توانند تا پایان مهر ماه نسبت به دریافت تسهیلات حمایتی از بانک‌ها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیش از این کارگروه مقابله با پیامد‌های اقتصادی ناشی از کرونا، پایان شهریور را آخرین مهلت ثبت نام تسهیلات حمایتی برای صاحبان کسب و کار‌های آسیب دیده در شیوع کرونا اعلام کرده بود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی قم در این جلسه گفت: تسهیلات درخواستی متقاضیان (صاحبان کسب و کار‌های آسیب دیده) ۸۴ میلیارد و ۴۶۲ میلیون تومان بوده که تاکنون بانک‌های عامل موفق به پرداخت ۴۳ میلیارد و ۸۱۸ میلیون تومان به کسب و کار‌های آسیب دیده شده اند.

مصطفی کاویانی افزود: تسهیلات در نظر گرفته شده برای کسب و کار‌های آسیب دیده در زمان شیوع کرونا شامل پرداخت ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان به ازای هر یک نفر اشتغال‌زایی با سود تسهیلات ۱۲ درصدی و بازپرداخت ۲ ساله می‌شود.

همچنین در جلسه امروز، دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان موظف شدند ظرف یک هفته با همکاری بانک‌ها قرارداد‌های خود با دستگاه‌های اجرایی برای پرداخت تسهیلات انجام پروژه‌های عمرانی را نهایی و اعلام کنند تا نسبت به دریافت یارانه ۳ درصدی از سود تسهیلات اقدام شود.

حمایت از سرمایه‌گذاران برای نصب پنل‌های خورشیدی در استان و استقرار واحد‌های صنعتی فرآوری محصولات معدنی و کشاورزی در شعاع ۱۲۰ کیلیومتری قم و در دو محور قم، گرمسار و قم، تهران از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفته شد.

بهرام سرمست، استاندار قم نیز در این جلسه تحقق جهش تولید را نیازمند استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در بخش‌های مختلف و حمایت بیش از پیش بانک‌های عامل از تولید کنندگان با ارائه تسهیلات مناسب دانست و گفت: تحقق جهش تولید صرفا با شعار محقق نمی‌شود بلکه این امر نیازمند اقدام و عمل جدی و کارشناسی شده است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دریافت تسهیلات کرونا در قم اقتصاد مقاومتی کسب و کار های آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد نقدپور بعد از ظهر جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها در حاشیه بازدید از مناطق آسیب دیده از حریق شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: در همان ساعت اولیه پس از حریق سپاه و بسیج شهرستان در منطقه حادثه دیده حضور پیدا کرده و در کنار دیگر دستگاه‌ها در حال خدمت رسانی به مردم شریف آن منطقه هستند.

وی ضمن قدردانی از تمهیدات و دستورات ویژه فرماندهی محترم سپاه قدس گیلان، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده تا از ظرفیت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با اشاره به آمادگی برای ساخت مسکن مددجویان به کمک کمیته امداد و دیگر دستگاه‌ها در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) گفت: بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم آسیب دیده این منطقه است.

نقدپور ادامه داد: سپاه، بسیجیان، گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی در کنار دیگر مجموعه نهادها و ادارات دولتی همه دست به دست هم داده و در حال انجام وظیفه در منطقه حادثه دیده هستند.

وی به برقراری امنیت در کنار نیروهای خدوم فراجا در منطقه امام زاده ابراهیم (ع) اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرک امام زاده ابراهیم (ع) منطقه زیارتی سیاحتی است و پذیرای زائران زیادی بوده، لذا برنامه ریزی لازم با همکاری فراجا در برقراری نظم و امنیت صورت گرفته است.

فرمانده سپاه شفت از همکاری گروه‌های جهادی برای پخت چند وعده غذای گرم و توزیع بین خانوارهای دچار حریق خبر داد و افزود: بسیج ظرفیت‌ها و فعالیت‌های جهادی در این شهرک موجب تقویت امید مردم شده و امروز به برکت فرهنگ جهادی و انقلابی حاکم در کشور با حضور جوانان و جهادگران در بحران‌ها آسیب‌ها به حداقل ممکن می‌رسد.

کد خبر 6095867

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد