Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه در حاشیه توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان ورامین به خبرنگار ایرنا گفت: در استان تهران و با اجرای سه مرحله از طرح مواسات و همدلی مؤمنانه که از ماه رمضان گذشته تاکنون استمرار داشته، ۵۰ هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع گردید.
وی اظهار کرد: علاوه بر بسته‌های معیشتی، همه ساله اداره اوقاف و امور خیریه نسبت به توزیع لوازم‌التحریر ایرانی بین نیازمندان اقدام می‌کند که این مهم، امسال نیز اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات ادارات اوقاف و امور خیریه، آشنا کردن مردم با چشمه همیشه جوشان وقف است که تا ابد اثراث و برکات آن برای واقف و خانواده او برجای می‌ماند.
عبداللهی افزود: در حوزه عدالت اجتماعی و محرومیت زدایی، اگر به درستی موضوعات وقف اجرایی شود و همه افراد بانفوذ و خیرّ وارد عمل شوند، ادارات اوقاف می‌توانند نقش مؤثر خود را در زدودن آسیب‌های اجتماعی به نمایش بگذارند.
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، مشخص شدن هیأت امنا، شورای فرهنگی، اجتماعی و خیرین و معتمدین است تا با استفاده از درآمدهای حاصل از حضور امامزاده در این منطقه و شناسایی نیازمندان منطقه، مشکل افراد نیازمند، زنان سرپرست خانوار و بیماران نیازمند برطرف شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران تأکید کرد: بازتاب انوار قدسی امامزادگان مدفون در مناطق مختلف استان تهران با حضور معتمدین و اثرگذران جامعه باید به نیازمندان منطقه بازگردد تا بسیاری از مشکلات جامعه برطرف شود. 
 

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا معاونت بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه ورامین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا ورامین سازمان اوقاف و امور خیریه ویروس کرونا ورامین اخبار کنکور اوقاف و امور خیریه بین نیازمندان استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دانش آموزان هم ضمن فرا گرفتن درس عملی نوعدوستی و انفاق از معلم هایشان به تقدیر از محبت و همدلی آن‌ها پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان