Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیدار " سید احمد حسینی " سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان و " شامو عبدالله اف " وزیر حوادث غیر مترقبه جمهوری خودمختار نخجوان همکاری های فیمابین در مقابله با حوادثه غیر مترقبه بررسی شد .

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سرکنسولگری ایران در نخجوان، عبدالله اف در این دیدار با اشاره به تاسیس وزارتخانه متبوعش در سال ۲۰۱۵ میلادی، یادآور شد که مجموعه ای از اقدامات آموزشی، تهیه تجهیزات و ساماندهی بخش های مختلف مرتبط با حوادث طبیعی و  غیر طبیعی صورت گرفته و همه تاکیدات بر این است که آمادگی برای هر وضعیتی وجود داشته باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تامین  بخش های آموزشی از طریق همکاری با روسیه و تهیه تجهیزات از طریق کشورهای اروپایی از جمله آلمان را از اقدامات صورت گرفته دانست و یادآور شد، مرکز مدیریت بحران وابسته به وزارت حوادث غیر مترقبه به تجهیزات مدرن مجهز شده است.

عبدالله اف به تجربیات و توانمندی های نهادهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه مقابله با حوادث گوناگون نیز اشاره و خاطر نشان کرد که با توجه به حوادث مختلف روی داده در سالهای اخیر شاهد بودیم و می دانیم ایران تجربیات گران قیمتی برای مهار بحران ها به دست آورده است و می توان از تجربیات به دس آمده نیز استفاده کرد.

وی افزود: در سالهای گذشته مانور پنج  کشور در قالب تمرین های کشورهای ساحلی دریای خزر انجام  شده  و شاهد بودیم  که ایران توانمندی های خوبی در این بخشها دارد .

این مقام جمهوری نخجوان اضافه کرد، ما در جریان زلزله کرمانشاه به دستور رییس مجلس عالی نخجوان محموله های را آماده و آن را تحویل مراکز مربوطه جمهوری اسلامی ایران کردیم.

 سرکنسول کشورمان نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات و تجارب گسترده ایران در زمینه مقابله با حوادث طبیعی و غیر طبیعی و بهره گیری از ظرفیت های مردمی همانند بسیج و سازمان های مردم نهاد اشاره و برای هرگونه همکاری با جمهوری خودمختار نخجوان اعلام امادگی کرد .

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: جمهوری نخجوان ایران و نخجوان نخجوان جمهوری اسلامی ایران ایران مقابله با حوادث غیر مترقبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، انگاته روباد وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی در حاشیه نمایشگاه معرفی توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو)، در گفت و گو با صدا و سیما از آمادگی و تمایل کشورش برای همکاری‌های معدنی در زمینه‌های ساخت کارخانه‌های فراوری مواد معدنی، انتقال دانش فنی و مهندسی و آموزش خبر داد و گفت: آفریقای مرکزی ۴۰۰ معدن شناخته شده از آهک تا فلزات مختلف با مواد معدنی گوناگون دارد و خواستار همکاری با ایران است.

وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی تاکید کرد: ایران روی منابع معدنی اش کار کرده، ما هم به دنبال شرکای تجاری هستیم. ما به دنبال دانش ایرانی هستیم.

کد خبر 6093620 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • همکاری با آفریقای مرکزی در حوزه محیط زیست
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان