Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@10:26:37 GMT

سقوط پل هوایی بر روی دو خودرو +عکس

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۸۴۸۳

سقوط پل هوایی بر روی دو خودرو +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، اصغر جعفری ‌روحی در این باره گفت: این حادثه در کیلومتر ۷۵ اتوبان زنجان - تهران بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با پل هوایی واقع در اتوبان زنجان - تهران، پل بر روی دو خودروی تریلر و پراید سقوط کرد.

وی با بیان اینکه در حادثه سقوط پل هوایی در کیلومتر ۷۵ جاده زنجان - تهران یک آقای ۵۵ ساله جان خود را از دست داد، افزود: گفتنی است در این حادثه ۶ نفر (۳ آقا و ۳ خانم) نیز مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول در رابطه با اعزام آمبولانس به محل حادثه، تصریح کرد: سه کد آمبولانس غزال، ریلی و بهارستان در ساعت ۱۹:۲۵ دیروز به محل حادثه برای امدادرسانی به مصدومان اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با اشاره به انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی برای مصدومان حادثه سقوط پل هوایی، ادامه داد: مصدومان پس از اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی به بیمارستان بوعلی خرم‌دره منتقل شدند.

جعفری‌روحی با بیان اینکه اتوبان زنجان - تهران حدود ۲ ساعت به دلیل حادثه رخ داده مسدود شده بود، خاطرنشان کرد: تردد خودروها از مسیر کند رو مجتمع غزال انجام می‌شد.

پربیننده ترین کارخانه میهن دچار آتش‌سوزی شد +فیلم اتفاق مرگبار در قطار متروی تهران-کرج +عکس آتش‌سوزی گسترده در کارخانه میهن مرد خشمگین جان پدر و مادر همسرش را گرفت نقشه زوج طمعکار برای اخاذی از مهندس پولدار

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تصادف پل هوایی تصادف پراید سقوط پل قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت پل هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد

به گزارش «تابناک»، محمد علیشاهی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه شامگاه جمعه هفتم اردیبهشت رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان طالقانی و بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت