Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهدی محمدی، رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکیبا اعلام اینکه در شبانه روز گذشته ۳۱ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند، اظهار داشت: جمع موارد مثبت بستری به ۴ هزار و ۲۹۶ نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۸۱ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان چهار نفر است که از این تعداد یک مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است و همچنین در شبانه روز گذشته در شهرستان‌های هرسین، اسلام آباد غرب و کنگاور نیز هر کدام یک نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۸۶ نفر رسیده است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه تصریح کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان دوازده هزار و ۴۰۶ نفر بستری و یازده هزار و ۴۴۳ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

لازم به ذکر است همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۹۷ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۹۴ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی محمدی کرمانشاه مرگ اپیدمی خبرگزاری فارس آمار کرونا اثر ابتلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبانت، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با اشاره به انباشت زباله در نوار غزه، درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و وقوع اپیدمی در این باریکه هشدار داد.

آنروا با تاکید بر افزایش دما با نزدیک شدن فصل تابستان اعلام کرد که زباله در سراسر نوار غزه تلنبار شده و حشرات و موش‌ها و همچنین بیماری‌ها و اپیدمی‌ها رو به افزایش است.

به گفته این آژانس، فقدان سیستم بهداشت مناسب شرایط را وخیم‌تر می‌کند. هشدارها درباره شیوع بیماری‌های واگیر در شهر غزه پس از انباشت حجم وسیعی از زباله و فاضلاب در خیابان‌های این شهر، تشدید شده است. همچنین اجساد باقیمانده زیر آوار بمباران وحشیانه رژیم صیهونیستی نیز به این هشدارها دامن می‎‌زند.

کد خبر 6097958

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • تهران از ابتدای امسال چند روز هوای پاک داشته است؟
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی