Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز از نمایشگاه دستاورد‌های دوران دفاع مقدس قوه قضاییه بازدید کرد و گفت: در حال حاضر در مرکز حدود سه هزار خانوار موردی و ۱۰ هزار خانوار مستمر تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان مرکز قرار دارند. جبار باقری، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز در گفت‌وگو با میزان و در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های دوران دفاع مقدس قوه قضاییه بیان کرد: افرادی که به هر نحوی مرتکب جرم شده‌اند به حکم قانون راهی زندان می‌شوند و در زندان اعتباراتی برای بهداشت، درمان، خوراک، پوشاک برای آن‌ها تضمین شده و مشخص است؛ اما خانواده‌های این افراد هیچ جرمی مرتکب نشده‌اند و بدون سرپرست مانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: اساساً مجازات جنبه خصوصی دارد و ما تلاش می‌کنیم در این انجمن با کمک مردم، گروه‌های جهادی، خیرین و معتمدین خانواده‌های زندانیان را مورد حمایت قرار دهیم. در ایام دفاع مقدس آنچه که در غرفه سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور پیش‌بینی شده؛ ارائه مستنداتی از آخرین وضعیت خانواده زندانیان است تا توجه مردم را به وضعیت این خانواده‌ها جلب و به نوعی اطلاع رسانی کنیم.   بیشتر بخوانید: آزادی ۴۱ زندانی در مرند با حمایت خیرین و تلاش مددکاران زندان، طی شش ماه اخیر باقری افزود: در بازدید از خانواده‌های زندانیان انواع مشکلات آن‌ها را به مردم معرفی و با استفاده از این فرصت خیرین را به همکاری با انجمن دعوت می‌کنیم.

وی گفت: در دوران جنگ تحمیلی افرادی بودند که به دلایل وضعیت بد اقتصادی یا مشکلات خانوادگی یا حوادث پیش آمده زندانی شدند و از آنجا که نگاه حاکمیت به همه اقشار مردم یک نگاه پدرانه است؛ زندانی صرف جرمی که مرتکب شده و خانواده او حق و حقوقی دارد که ما برای استیفای آن تلاش می‌کنیم.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: در حال حاضر در مرکز حدود سه هزار خانوار موردی و ۱۰ هزار خانوار مستمر تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان مرکز قرار دارند.

باقری از غرفه‌های مختلف در نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس قوه قضاییه بازدید و با حضور در غرفه سامانه سجام در این سامانه ثبت نام کرد.

انتهای پیام/ برچسب ها: حمایت از زندانیان قوه قضاییه دفاع مقدس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمایت از زندانیان قوه قضاییه دفاع مقدس انجمن حمایت از زندانیان مرکز هزار خانوار قوه قضاییه خانواده ها دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز

دریافت 35 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، «منصور عزیر پورمحمدی» امروز شنبه (۱۵ اردییبهشت ۱۴۰۳) با حضور مردم اهواز تشییع و در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد.

کد خبر 6096619

دیگر خبرها

  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور داریم
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر