Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در روستاهای زرندیه اظهار کرد: امروز کار در روستا و نقاط محروم یک توفیق بزرگ و فرصت ارزشمند برای خدمت‌رسانی به مردم است که باید از این فرصت ارزشمند به‌خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: امروز به برکت تفکر انقلاب اسلامی و تشکیل گروه‌های جهادی متشکل از جوانان بسیجی، متخصص، خلاق و مبتکر توجه ویژه‌ای به روستاها و نقاط محروم شده است و گروه‌های جهادی پیشگام در خدمت‌رسانی به مردم روستاها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: ارتباط بسیار خوب جهادگران با اهالی روستا سبب عمق‌بخشی به فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و گروه‌های جهادی شده چراکه قبل از هرگونه اقدام مشکلات و نقاط ضعف روستا بررسی می‌شوند و مهمترین اقداماتی که مؤثر باشند عملیاتی خواهند شد.

 

کریمی بیان کرد: خوشبختانه در طول این سال‌ها شاهد این هستیم تمام اقداماتی که توسط بسیجیان و جهادگران انجام می‌شود ارتباط مؤثر با معیشت مردم و راه افتادن چرخه تولید و خصوصاً بحث کشاورزی دارد.

وی اضافه کرد: امروز فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی نقطه مرکزی مقابله با اقدامات و توطئه‌های دشمنان هستند چراکه در طول این سال‌ها تمرکز دشمنان بر روی اقتصاد با هدف عقب نگه‌داشتن و وابستگی بیشتر انجام می‌شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس علاوه بر اینکه برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای اقدامات فرهنگی در حوزه دفاع مقدس با محوریت جلوگیری از تحریف و انتقال مفاهیم ایثار و شهادت به جوانان انجام شده همچنین اقدامات محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی هم به طور ویژه در نظر گرفتیم.

کریمی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین روحیاتی که شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس داشتند محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم بوده که از هیچ تلاشی در این راستا کوتاهی نمی‌کردند.

 

وی گفت: امروز اگر می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید به همه شاخصه‌هایی که شهدا داشتند توجه کنیم چراکه شهدا شاخصه‌های زیادی از جمله توکل بر خدا، اعتقاد به نصرت الهی، خلوص نیت، تقوا در عمل و گفتار و  خدمت به مردم را داشتند و امروز باید به همه این مؤلفه‌ها توجه کنیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس امسال ۲۷۰ پروژه محرومیت‌زدایی در استان به بهره‌برداری می‌رسد که اعتبار آنها بیش از ۳۰ میلیارد تومان است و این‌ها هدیه شهدا و مقام معظم رهبری به مردم شریف استان هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس استان مرکزی مقام معظم رهبری فرمانده سپاه محرومیت زدایی استان مرکزی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد