Web Analytics Made Easy - Statcounter

راس بارکلی بازیکن چلسی مورد توجه لیدز و استون ویلا قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چلسی بارکلی هافبک خود را در لیست فروش قرار داده و لیدز و استون ویلا برای این بازیکن در حال رقابت جدی هستند و احتمالا بزودی در نقل و انتقالات فوتبال اروپا ۲۰۲۰ شاهد جدایی او از آبی‌های لندن خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانک لمپارد برای تحقق رویایی خود مبنی بر قهرمانی با چلسی در لیگ برتر و قهرمانان اروپا با دستی پر وارد بازار نقل و انتقالات شد و تا حد امکان بهترین بازیکنان فوتبال اروپا را به استمفوردبریج کشاند.

حکیم زیاش، تیمو ورنر، مالانگ سار، تیاگو سیلوا، بن چیلول، کای هاوارتز و ادوارد مندی توسط چلسی در تابستان ۲۰۲۰ جذب شدند و آبراموویچ در مجموع چیزی در حدود ۲۵۰ میلیون پوند برای آنان هزینه کرده است.

هر چند چلسی در یک سال گذشته از نقل و انتقالات محروم بود و فعالیتی نداشت و حتی با فروش هازارد، موراتا و پدرو چیزی نزدیک به ۲۰۰ میلیون پوند در بودجه خود آورده داشت، اما باز هم نیاز به فروش بازیکن و کاهش هزینه‌های اضافی دارد.

بارکلی قربانی ولخرجی لمپارد در نقل و انتقالات

از این رو لمپارد چند بازیکنی که شانس کمی برای حضور در ترکیب چلسی را دارند به باشگاه داده تا در لیست فروش قرار بگیرند. امرسون پالمری، رودیگر و بارکلی از جمله این بازیکنان هستند.

در این بین امرسون مورد توجه اینتر و یوونتوس قرار گرفته و حالا تلگراف خبر می‌دهد که استون ویلا و لیدز تلاش خود را برای راس بارکلی شدت بخشیده‌اند.

به نظر می‌رسد که با مذاکرات پیشرفته استون ویلا و لیدز برای بارکلی جدایی این هافبک انگلیسی از چلسی قریب الوقوع باشد.

بارکلی در حالی که تحت قرارداد اورتون بود، سال ۲۰۱۳ را بصورت قرضی در لیدز گذراند و حالا می‌تواند به تیم سابق خود بازگردد.

لیدز پس از صعود به لیگ برتر انگلیس سعی کرده با تقویت خود در این لیگ معتبر ماندگار باشد و حتی قرارداد سرمربی کهنه کار و با تجربه خود مارسلو بیلسا را با دستمزد ۸ میلیون پوندی در سال تمدید کرده است.

لیدز در حالی وارد رقابت با استون ویلا برای بارکلی شده که پیش از این گفته می‌شد این بازیکن در آستانه پیوستن به استون ویلا قرار دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارکلی لیدز استون ویلا نقل و انتقالات فوتبال چلسی استون ویلا بارکلی تلگراف چلسی فرانک لمپارد لیدز نقل و انتقالات چلسی نقل و انتقالات فوتبال نقل و انتقالات فوتبال اروپا نقل و انتقالات فوتبال اروپا 2020 استون ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

دیگر خبرها

  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ناراحتی پادشاه از غیبت دیوید تیلور در المپیک؛ حسن یزدانی: زیبایی کشتی کمتر شد!
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود