Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@03:35:00 GMT

تداوم تعطیلی برخی صنوف به دلیل کرونا

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۹۳۹۹

تداوم تعطیلی برخی صنوف به دلیل کرونا

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر مرادی در این باره گفت: بر اساس نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا یکسری از صنوف شامل قهوه‌خانه‌ها، سفره‌خانه‌های سنتی، تالارهای پذیرایی، باشگاه‌های ورزشی، استخرها و ... به منظور جلوگیری از گسترش شیوع کرونا و قطع زنجیره انتقال اجازه فعالیت ندارند.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز بنا بود تا  ستاد ملی کرونا در مورد بازگشایی صنوف تعطیل تصمیمات جدیدی اتخاذ کند، اما در جلسه اخیر این ستاد با موضوع بازگشایی صنوف تعطیل به علت عدم اطمینان از رعایت پروتکل های بهداشتی موافقت نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ با اشاره به وضعیت قرمز اغلب استان ها در مورد وضعیت شیوع کرونا، اظهار داشت: بر این اساس تصمیم گیری در مورد بازگشایی صنوف تعطیل نظیر قهوه خانه ها - سفره خانه های سنتی - تالارها - باشگاه های ورزشی - استخرها و ... به زمان دیگری موکول شد و این صنوف همچنان تا اطلاع بعدی اجازه فعالیت ندارند.

پربیننده ترین سود واریزی به حساب مشمولان سهام عدالت ۱۶درصد رشد کرد ثبت رکورد عجیب دلار! (عصر چهارشنبه) اگر مسکن ملی می‌‌خواهید ۱۵روز فرصت دارید ارزش سهام عدالت من (۱۳۹۹/۷/۲) حرف‌های عجیب و غریب وزیر اقتصاد درباره بورس +فیلم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا پروتکل بهداشتی محدودیت کرونایی در تهران کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا فاصله گذاری اجباری قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا

آژانس دارویی اتحادیه اروپا به‌روزرسانی واکسن‌های کرونا را به منظور هدف قرار دادن سویه JN.۱ توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، سویه JN.۱ با خانواده سویه XBB که توسط واکسن های به روز شده قبلی هدف قرار گرفته بود، متفاوت است و اکنون موارد ابتلا به آن در جهان از انواع XBB پیشی گرفته است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی آژانس دارویی اتحادیه اروپا، شواهد نشان می‌دهد هدف قرار دادن سویه JN.۱ به حفظ اثربخشی واکسن ها با ادامه تکامل سارس-کوو-۲ کمک می‌کند.

ویروس کرونا هنوز هم ماهانه باعث مرگ هزاران نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرونا در جهان؛ جدیدترین سویه‌های در گردش در ماه‌های اخیر

این آژانس می‌گوید می‌خواهد با سازندگان واکسن ملاقات کند و درباره چگونگی ساخت نسخه‌های جدید این واکسن برای برنامه واکسیناسیون امسال مشورت نماید.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد
  • تلاش برای بازگشایی محور منطقه عشایری ماهور برنجی دزفول
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تعطیلی موزه‌های دفینه در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال غزه پس از هفت ماه
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا