Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@02:22:44 GMT

طرح صنعتی «کوشاب غرب» افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۹۵۵۱

طرح صنعتی «کوشاب غرب» افتتاح شد

طرح صنعتی کوشاب غرب روز پنجشنبه با حضور «محمدباقر نوبخت» معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام در این مراسم اظهار کرد: واحد شرکت کوشاب غرب تولید کننده انواع محصولات ماءالشعیر، نوشابه و آب میوه با ظرفیت اسمی ۱۵۰ هزار تن و اشتغالزایی ۹۰ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«رضا محمد رحیمی» یادآور شد: برای بهره برداری از این طرح ۱۰ میلیون دلار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در ناحیه صنعتی شباب شهرستان چرداول ایلام سرمایه گذاری شده است.

 

وی اضافه کرد: شـرکت کوشـاب غـرب ایلام در زمینـی بـه مسـاحت ۲۵ هزار مترمربـع با هـدف تولیـد نوشـیدنی های سـالم و رقابت پذیر در اسـتان ایلام تاسـیس شـد و فعالیـت خـود را در راسـتای تولیـد ماءالشـعیر، آبمیوه و نوشـابه های انـرژی زا در بسـته بندی بطـری، شیشـه و قوطـی آغـاز و بـا خرید و نصـب بهتریـن تکنولوژی هـای روز دنیـا با بسـته بندی کامل در کشـور تبدیل شـده اسـت.


وی یادآور شد: بزرگتریـن هـدف ایـن شـرکت، جهانـی کـردن برنـد تولیدی بـوده و ایـن محصول با داشـتن تمامـی اسـتانداردها و گواهینامه هـای بین المللی ایـن قابلیـت را دارد کـه محصولـی بی نظیـر و قابـل رقابـت در سـطح بین المللـی ارائـه دهـد و به کشـورهای دیگر صادرات داشته باشـد.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم افتتاحیه افتتاحیه افتتاح پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت

دریافت 38 MB

سعید کهنسال در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه مصوبات پیشنهادی سفر دوم دولت به استان در بخش صنایع در حال بررسی است و این طرح‌ها در قالب افتتاحیه و ایجادی و توسعه‌ای در حوزه‌های صنعت و معدن در دستور بررسی است.

وی با اشاره به محدودیت‌های فراروی معادن استان از جمله منابع طبیعی، رشته کوه البرز و غیره گفت: این مساله سبب شده ۱۲۸ واحدمعدنی غیرفعال در استان وجود داشت و با غربالگری شمار آن به ۶۶ واحد کاهش یافته است.

کد خبر 6096238

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • جاسوسان صنعتی - عبدالقدیرخان
  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار ایلام همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • رتبه نهم، پرمشتری‌ترین جایگاه جدول لیگ
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی
  • لزوم استفاده مسئولان از ظرفیت دانشگاهیان/ نمایشگاه حمل‌ونقل حاصل اجرای فرامین رهبری است
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر