Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: فارغ از هرگونه مسائل سیاسی، اصولگرایی یا اصلح طلبی، توانمندی‌های افراد همواره مدنظرمان است و معتقدم که اگر مدیران خوبی انتخاب کنیم سرعت توسعه و پیشرفت کشور نیز بیشتر خواهد شد و "علیرضا رزم‌حسینی" در استان خراسان رضوی و کرمان نشان داد که مرد کار، عمل و برنامه است

"ذبیح‌الله اعظمی" در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مهندس رزم‌حسینی را یک فرد بسیار توانمند می‌دانم و جدا از اینکه یک همشهری خوب بوده و به عنوان یک رزمنده دوران دفاع مقدس، همراه و همرزم سردار سپهبد شهید سلیمانی بوده است؛ در زمان استانداری کرمان نشان داده که فرد بسیار توانمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فارغ از هرگونه مسائل سیاسی، اصولگرایی یا اصلح طلبی، توانمندی‌های افراد همواره مدنظرمان است و معتقدم که اگر مدیران خوبی انتخاب کنیم سرعت توسعه و پیشرفت کشور نیز بیشتر خواهد شد و "علیرضا رزم‌حسینی" در استان خراسان رضوی هم نشان داد که همچنان مرد کار، عمل و برنامه است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مذاکراتی که در روز گذشته با نمایندگان استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی داشتیم، خوشبختانه فضا مساعد بوده و آنها نیز نظر مثبتی درباره آقای رزم حسینی برای تصدی وزارت صمت داشتند.

وی با یادآوری معرفی "مدرس خیابانی" به عنوان وزیر پیشنهادی صمت از سوی رییس جمهور بیان کرد: در آن زمان نیز یکی از گزینه‌های وزارت صمت آقای رزم‌حسینی بود اما در هر صورت آن زمان وی به مجلس معرفی نشد ضمن آنکه یک گزینه دیگر نیز برای تکیه زدن به این صندلی وجود داشت که به مجلس معرفی نشد.

اعظمی تاکید کرد: به عنوان یک کرمانی بسیار خوشحال می‌شوم که آقای رزم حسینی رای اعتماد نمایندگان مجلس برای تصدی وزارت صمت را بیاورد و به عنوان وزیر صمت راهی پاستور شود و امیدوارم اولین کارخانه کنسانتره مس جنوب استان که آماده افتتاح است با حضور علیرضا رزم‌حسینی به عنوان وزیر صمت افتتاح شود.

وی از انتظارات نمایندگان از وزیر جدید صمت سخن به میان آورد و اظهار کرد: استان کرمان بهشت معادن است و اگر فقط به همین منطقه توجه شود، برای کل کشور سودآوری فراوانی خواهد داشت اما قطعا باید معادن کل کشور با یک نگاه دیده شود و نگاه ملی در فعالیت های وزیر صمت وجود داشته باشد.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی درباره تعداد آرایی که احتمال می رود علیرضا رزم‌حسینی کسب کند، گفت: با توجه به تضارب افکار و سلیقه‌ها و ... هیچ کس نمی‌تواند پیش‌بینی کند فردی که معرفی می‌شود حتما رای می‌آورد یا خیر.

وی حضور رزم‌حسینی را یک قوت قلبی برای مجمع نمایندگان استان کرمان برای پیشبرد امورات معادن استان دانست و در ادامه درباره برخی شایعات مبنی بر دو تابیعتی بودن رزم‌حسینی نیز به ایسنا گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و اینکه فرزند ایشان در خارج از کشور تحصیل می‌کند یا ممکن است تابعیت آنجا را داشته باشد به هیچ عنوان ارتباطی با آقای رزم‌حسینی ندارد و نباید به شایعات توجه کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار سیاسی کرمان استانی سیاسی وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت عليرضا رزم حسيني علیرضا رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس

با استناد به دستورالعمل ابلاغی پخش مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس ستاد انتخابات رسانه ملی با حضور اعضای هیأت بررسی تبلیغات آیین قرعه‌کشی پخش مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

سیدصداقت‌الله موسوی، مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه در توضیح برنامه صدا و سیما برای معرفی نامزد‌های دور دوم انتخابات، اظهار کرد: بعد از قرعه‌کشی نتایج زمان‌بندی ضبط و پخش برنامه‌ها به اطلاع نامزد‌ها رسید.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه تصریح کرد: در این دوره چهار نامزد برای کسب ۲ کرسی به مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافته و با هم رقابت می‌کنند.

وی در خصوص زمان پخش ویدئو‌های انتخاباتی در سیمای استان، گفت: پخش ویدئو‌های از امروز در ساعت‌های ۹، ۹ و ۳۰ دقیقه، ۱۱ و ۱۱ و ۳۰ دقیقه به مدت ۷ روز تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

موسوی با اشاره به ضبط سه مناظره از این چهار نامزد، تصریح کرد: این مناظره‌ها در روز‌های سیزدهم، پانزدهم و هفدهم اردیبهشت‌ماه پخش و تکرار آن در همین ساعت در روز‌های مقابل آن انجام می‌شود.

وی در توضیح برنامه‌های نامزد‌ها در بخش صدا، خاطرنشان کرد: بخش فایل‌های صوتی تبلیغات از امروز و در ساعت‌های ۹، ۱۱ و ۳۰ دقیقه، ۱۳ و ۳۰ دقیقه و ۱۶ و ۳۰ دقیقه پخش خواهد شد و تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد پخش فایل‌های صوتی مناظره چهار نامزد در ساعت ۱۵ تا ۱۶ انجام خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات از شبکه سهند
  • حذف معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال از برنامه هفتم
  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی
  • حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد