Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای دوستی مردمی-جهانی سودان در واکنش به خبر یک شبکه صهیونیستی در ارتباط با تشکیل انجمن دوستی میان تل‌آویو و خارطوم این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رسمی سودان «سونا»، امروز (پنجشنبه)، به نقل از شورای دوستی مردمی-جهانی این کشور خبر شبکه صهیونیستی «آی۲۴» درباره تشکیل گروه دوستی با تل‌آویو را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: گزارش روزنامه سعودی از شروط سودان برای سازش با رژیم صهیونیستی

شبکه صهیونیستی آی۲۴، امروز مدعی شده بود که به تاریخ ۲۶ ماه سپتامبر (روز شنبه)  در سالن «العباسی» شرق بیمارستان «الزیتونه» در خارطوم، پایتخت سودان،  طی کنفرانسی برای رونمایی از «انجمن دوستی سودان-اسرائیل» برگزار خواهد شد.

شورای دوستی سودان در واکنش به این خبر اعلام کرد، خبری که امروز درباره تشکیل انجمن دوستی در برخی پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد، هیچ ارتباطی به این شورا ندارد  و شورای دوستی  خواستار برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در این خصوص نشده است.

یک مقام مسئول در این شورا با بیان اینکه در ارتباط با انجمن یاشده در دبیرخانه، ادارات و هیچ یک از تشکیلات وابسته به این شورا مسئله یادشده مورد بررسی قرار نگرفته است، تأکید کرد که شورای دوستی سودان در قبال آنچه در اعلام مذکور مسئولیتی ندارد.

این منبع همچنین گفت که شورای دوستی در قبال نتایج این اعلام یا اقدامات و تصمیماتی که در کنفرانس مطبوعاتی صورت خواهد گرفت، مسئولیتی ندارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین سودان تل آویو رژیم صهیونیستی صهیونیست مشرق شورای دوستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب نشینی آمریکا از تحریم گردان «نتزاه یهودا »پس از فشار تل آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست به نقل از دو مقام آمریکایی اعلام کردند که واشنگتن پس از فشار تل آویو از تصمیم خود علیه گردان نتزاه یهودا عقب نشسته است.

بر اساس این گزارش، آمریکا در حال حاضر از تحریم ها علیه این گردان ارتش اشغالگر که جنایات زیادی علیه فلسطینی ها در کرانه باختری مرتکب شده است، منصرف شده است.

رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت گزارش داد: پس از فشار همه طیف های سیاسی اسرائیل، آمریکا از تحریم این گردان منصرف شده است.

این دو مقام صهیونیست اعلام کرد: ارزیابی معقول این است که ما توان قانع کردن آمریکاییها برای عدم اعمال این تحریم ها داریم.

مقام ارشد رژیم صهیونیستی گفت: علاوه بر فعالیت سیاسی اسرائیلی به نظر می رسد که آمریکاییها به شدت از واکنش های شدید در اسرائیل غافلگیر شده اند.

گفتنی است که از زمان شروع جنگ غزه آمریکا علاوه بر حمایت گسترده مالی و تسلیحاتی از رژیم صهیونیستی در مجامع بین المللی نیز حامی تل آویو بوده است.

کد خبر 6087946

دیگر خبرها

  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو | اینفوگرافیک
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم گردان «نتزاه یهودا »پس از فشار تل آویو
  • قاهره بررسی طرح‌هایی برای یورش به رفح همراه با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد
  • تل‌آویو دلیلی برای مشارکت کارکنان ما درحمله ۷اکتبرارایه نکرده است
  • تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی